نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکاری رضایی با کادری مجرب و متخصص با استفاده از مجهزترین لوازم در زمینه کارشناسی رنگ بدنه خودرو برای ارزش گذاری قیمت خودرو می تواند مرجعی مناسب برای کسانی باشد که به دنبال خرید اتومبیل های دسته دوم هستند. با رضایی از خرید خود مطمئن باشید.

خرید خودرو از نمایشگاه خودرو های کارشناسی شده

در این چند سال با روند رشد بالای از خودرو ها در بازار و بیرون مواجه هستیم، به گونه ای که حجم خرید و فروش اتومبیل در این سال ها به قدری افزایش داشته که با مسائل عدیدی از جمله اقزایش آلودگی، ترافیک های سنگین و شلوغی و خیلی مسائل دیگر که بیشتر در کلان شهر ها با آن رو به رو می باشیم. همان طور که اشاره شد خرید و فروش خودرو افزایش یافته ولی سوالی که در اینجا مطرح می باشد این است که آیا تمامی این ماشین های که در سطح شهر تردد می نمایند نو و صفر کیلومتر می باشند و یا خریداران این ماشین ها از ماشین های کارکرده استفاده می کنند. 

راه های که خریداران اتومبیل برای خرید آن اقدام می کنند

خرید اتومبیل

روش های معمولی که برای خرید خودرو در بین مردم رواج داشته و اکثر مردم به این سبک اقدام به خرید ماشین مورد علاقه خود می کنند که در میان انبوهی از آگهی های منتشر شده و اینترنتی قرار گرفته و با جستجو در میان آنها که صرف وقت گذاشتن زیادی از زمان بوده، باید با بررسی و مطالعه ی انواع ماشین ها با تنوع های نظیر مدل، امکانات ، رنگ ها و.. پرداخته تا به درکی شاید درست از لوازم جانبی خودرو مورد نظر در باب قیمت رسید؛ و در این میان باید اقدام به مذاکره های درباره سلامت و صحت آگهی پرداخت تا از بین این آگهی ها با توجه به تحقیقات و مذکره های انجام شده در مورد انواع ماشین ها در مورد خودرو یی به نظری منطقی از جانب خود رسید و قرار ملاقات گذاشته و در ادامه به ارزیابی ماشین مورد نظر می پردازید،  و شاید جدا از اینکه به این موضوع دقت داشته باشید که آیا فروشنده ماشین دلال می باشد یا خود مصرف کننده آن خودرو بوده است. که در مورد این سبک خرید آن دسته از افرادی که تصمیم دارند این گونه اقدام به خرید اتومبیل مورد علاقه خود کنند (چرا که بر این باورند که تنوع انتخاب بیشتر بوده که در ادامه برای این قضیه هم تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است و توضیح داده خواهد شد.) باید بازدید و ارزیابی خودرو را در چندین مرحله توسط خدمات حرفه ای کارشناسی خودرو مربوط به بخش های مختلف انجام دهند تا یک خرید موفق و مناسب با هزینه های که انجام گرفته، داشته باشند و در غیر این صورت باید متحمل هزینه های برای تعمیر ماشین خریداری شده خود باشند و جدا از این مسائل باید به محلی که برای کارشناسی خودرو خود اقدام می کنید مرجعی معتبر و هماهنگ شده با دلالان نباشد و قیمت گذاری از سوی این مراجع بی طرفانه بوده باشد. این مراجع باید دارای رسید های در قبال صحت و سلامت اجزای اتومبیل به خریدار با مهر و تاییدیه آنها بدهند که بعدها در صورت مشکل بتوان جبران خسارت نمود،

خرید ماشین دست دوم

لازم به ذکر است که گروه صافکاری رضایی با کادری کارآزموده و متخصص با مجهزترین لوازم در زمینه کارشناسی رنگ بدنه خودرو می تواند مرجعی مناسب باشد. و در پایان کار با وسوسه های دلال یا فروشنده برای تنظیم قولنامه اقدام کنید که اگر از نظر قانونی نکات حقوقی را در آن ذکر نشده باشد و با پیامد های در آینده روبه رو شد.

انتخابی صحیح برای  خرید اتومبیل مورد علاقه

 

اما راهی دیگر برای خرید ماشین مورد علاقه تان در بین انواع گوناگونی از خودرو ها با امکانات جانبی فراوان و در مدل های مختلف وجود دارد، و آن هم مراجعه به نمایشگاه خودرو های کارشناسی شده می باشد، و تمامی مشکلاتی که با آن مواجه خواهید شد را حذف کرده است چرا که این نمایشگاه ها با تاییدیه مربوطه فعالیت دارند و در ضمن دیدن هر گونه تخلف از سوی گروه های مختلف نمایشگاه به اعتبار آنها لطمه وارد خواهد کرد و جدا از این موارد، ارگان های دولتی بر آنها نظارت ها دارند. در نمایشگاه انواعی از خودرو های کارشناسی شده با ارزش قیمتی که آن ماشین داشته را به خریداران اعلام می شود و خریدار می تواند از میان انتخاب های وسیع ، اتومبیل خود را برگزیند، که این ماشین ها از میان آن دسته از ماشین های که در بین رنج قیمتی پیشنهاد شده شده از سوی فروشندگان اتومبیل و قیمت کارشناسی شده از سوی کارشناسان باشد، انتخاب می شوند. که پس از کارشناسی دقیق فنی توسط کارشناسان گزارش این قیمت گذاری را می توانید در نمایشگاه با جزئیات کامل مشاهده نمائید. که در صورت لزوم می توانید مشخصات فنی را در بخش مربوطه نمایشگاه بطور کامل درباره خودرو اصل نماید و از تمامی جزئیات و مدل و امکانات آن مطلع گردید و بدون هیچ استرس و دغدغه های از بابت ماشین خریداری شده اقدام به خرید آن کنید .

نمایشگاه خودرو

صافکاری رضایی

 

فعالیت مجموعه صافکاری رضایی که از پرسنلی متخصص و با تجربه در کارشناسی رنگ بدنه خودرو و نقاشی و صافکاری در تهران می باشد، خدمات زیادی از جمله  سپرسازی و صافکاری بی رنگ تگرگ خوردگی ، درصورت لزوم صافکاری نقاشی ماشین های تصادفی با مجهزترین ابزارهای آلمانی با بهترین کیفیت در خدمت رفاه حال شهروندان محترم می باشد. و مرکزی معتبری برای تایید سلامت اتومبیل شما می باشد. و این نوید را به شما می دهد که در انتخابی درست شما را یاری نماید.