نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکار حرفه‌ای کسی است که با استفاده از تجربه و مهارت خود، متدهای جدید صافکاری و بهره گیری از علم روز دنیا به وسیله دستگاه های نوین صافکاری اقدام به صافکاری نماید.

صافکاری حرفه ای

امروزه صافکاری به یکی از موفق ترین خدمات حوزه خودرو تبدیل شده است. با گسترش هرچه بیشتر استفاده از ماشین و افزایش تعداد آنها در شهرها و جاده های کشور، صافکاری و سایر فعالیت های مربوط به ترمیم و تعمیر بدنه خودرو از جایگاه خاصی برخودار گردیده اند. 
با توجه به قیمت روزافزون اتومبیل و روی آوردن مردم به خرید اتومبیل های دسته دوم، صافکاری حرفه ای بدنه خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه به این نکته که هر لکه، فرو رفتگی، برآمدگی یا رنگ ریختگی بدنه خودرو می تواند قیمت آن را تا حد زیادی کاهش دهد، صاحبان خودرو را بر آن داشته است برای جلوگیری از افت شدید قیمت اتومبیل خود، ماشین های تصادفی خود را به یک صافکار حرفه ای بسپارند تا با انجام یک صافکاری بی نقص، بدنه خودرو مانند روز اول نمایش داده شود و اتومبیل با کاهش قیمت شدیدی مواجه نگردد.


صافکاری 

صافکاری را می توان یک هنر دانست و صافکار هنرمندی که در پی ایجاد بدنه ای صاف و یکدست مطابق با بدنه خودرو پیش از آسیب دیدگی است. صافکاری مجموعه ای از فعالیت ها مانند: صافکاری بی رنگ، صافکاری با رنگ یا نقاشی، شاسی کشی، لیسه گیری، پولیش کاری، تعمیر سپر و ... می‌باشد که یک صافکار باید در همه ی این زمینه مهارت و توانایی داشته باشد.


صافکار حرفه ای کیست؟


در فعالیت های صافکاری به طور کل صافکار حرفه ای به کسی اطلاق می شود که خراش‌ها، فرورفتگی‌ها و حتی رنگ ریختگی‌های بدنه خودرو را به شکلی کاملا حرفه‌ای و مطابق با سایر قسمت‌های بدنه خودرو ترمیم نماید. یک صافکار حرفه‌ای کسی است که با استفاده از تجربه و مهارت خود، متدهای جدید صافکاری و بهره گیری از علم روز دنیا به وسیله دستگاه های نوین صافکاری اقدام به صافکاری نماید. یکی از مهمترین هنرهای صافکار، انجام صافکاری بدون رنگ می‌باشد که با استفاده از این نوع صافکاری جلوی افت شدید قیمت اتومبیل را خواهد گرفت. یک صافکار حرفه‌ای مانع از ایجاد لکه و آثار ناشی از صافکاری مانند موج در بدنه خودرو می‌گردد. 
 رفع آسیب های وارده به شاسی خودرو جنبه دیگری از صافکاری است که انجام آن بر روی اتومبیل باعث افت شدید قیمت اتومبیل می گردد یکی از عمده ترین دلایل آن کاهش ایمنی اینگونه خودروها و افزایش استهلاک آنان می‌باشد. در شاسی کشی اتومبیل به دلیل حساسیت بالای اسکلت خودرو و برعهده داشتن وظیفه حفاظت از بدنه خودرو و سرنشینان لازم است که از صافکاران حرفه ای استفاده شود که شاسی کشی را در بهترین حالت ممکن انجام دهند تا ایمنی اتومبیل را تا حد زیادی برگردانند.
به طور کل هرچه صافکاری که انتخاب می‌کنید حرفه‌ای‌تر باشد به همان میزان ضرر مالی وارده به شما در اثر تصادفات کمتر خواهد شد. پس در انتخاب صافکار خود بیشترین دقت را نمایید تا از ضررهای مالی و احیانا جانی در آینده در امان بمانید.

صافکاری رضایی

صافکاری رضایی با ارائه خدمات برتر صافکاری با استفاده از مجهزترین ابزار صافکاری آلمانی برای تعمیر انواع ماشین آسیب دیده ایرانی و خارجی در جهت رفاه حال شهروندان عزیز تهرانی قدم برداشته است. مجموعه صافکاری رضایی با بهره گیری از تیمی حرفه ای و مجرب در زمینه انواع خدات صافکاری مانند سپرسازی، انواع صافکاری بی رنگ، صافکاری تگرگ خوردگی، نقاشی و پولیش، کارشناسی رنگ بدنه خودرو، شاسی کشی و ... آماده ارائه انواع خدمات  به همشهریان تهرانی می‌باشد.