نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

سلامت کاپوت در ظاهر خودرو و ایمنی آن تاثیر بسیاری دارد، در نتیجه استفاده از یک صافکار حرفه ای و کاربلد لازمه رسیدگی به کاپوت ماشین است.

صافکاری کاپوت ماشین

امروزه خودرو یکی از مهمترین وسایل زندگی روزمره انسان هستند که در صورت نبود آن این روزمرگی دچار اختلال می‌گردد. خودرو‌ها با این نقش کلیدی نیازمند رسیدگی فراوانی می‌باشد. با گسترش تعداد خودروهایی که در شهر تردد می‌کنند به همان اندازه تعداد تصادفات نیز بیشتر شده است. تصادفات در اثر هر چیزی ممکن است پیش آید. هرچه قدر شما یک راننده قانونمند و دقیق باشید ممکن است دیگران با نادیده گرفتن قوانین و کم دقتی صدماتی را برای اتومبیلتان به وجود آورند. 


تعمیر و خش گیری کاپوت خودرو


یکی از مهمترین قسمت‌های بدنه خودرو، کاپوت خودرو است، کاپوت‌ها پوششی برای موتور اتومبیل هستند و به همین علت قطعه بسیار مهمی در بدنه ماشین هستند که در معرض آسیب زیادی نیز هستند. کاپوت‌ها در اثر تصادفات ممکن است به راحتی دچار خط و خش، قر شدگی یا حتی  جمع شدگی گردند. سلامت کاپوت در ظاهر خودرو و ایمنی آن تاثیر بسیاری دارد، در نتیجه استفاده از صافکاری حرفه ای و نیروی کاربلد لازمه رسیدگی به کاپوت ماشین است.


صافکاری کاپوت


کاپوت اتومبیل به عنوان یکی از قطعات بسیار آسیب پذیر بدنه خودرو شناخته می‌شود که باید در صافکاری آن دقت زیادی خرج شود. خط و خش‌های جزیی و بریدگی‌های کم عمق را یک صافکار حرفه ای می‌تواند به راحتی با استفاده از صافکاری بی رنگ و پولیش کاری ترمیم نماید. یکی از مهمترین صدماتی که به کاپوت وارد می‌شود تگرگ خوردگی است که با استفاده از دستگاه‌های تگرگ کشی توسط صافکار رفع می‌شود. تنها کافی است یک صافکار حرفه ای را بیابید. در برخی مواقع صافکاری بدون رنگ با pdr به تنهایی جوابگوی تعمیر کاپوت آسیب دیده نمی باشد در نتیجه صافکار ناگزیر از صافکاری و نقاشی کاپوت می‌شود. در برخی تصادفات شدید نیز صدمات وارده به کاپوت به قدری شدید است که هیچ راهی برای ترمیم آن نیست در نتیجه صافکار مجبور به تعویض کاپوت خودرو می‌شود. کاپوت‌های فابریکی که در بازار هستند به طور کل فاقد رنگ هستند و لازم است صافکار با انتخاب رنگ مناسب بدنه خودرو کاپوت جدید را رنگ کرده و آن را نصب نماید.
توجه داشته باشید که تنها صافکاران با تجربه و حرفه ای می‌توانند رنگ قطعات تعویضی را با رنگ بدنه اتومبیل یکی درآورند به گونه ای که تعویض قطعه به راحتی قابل تشخیص نباشد.


صافکاری کاپوت رضایی


اتو رنگ و صافکاری رضایی یکی از قدیمی ترین صافکاری‌های تهران است که با تکیه بر نیروی جوان و ماهر هر نوع خدمات صافکاری pdr را برای همشهریان عزیز انجام می‌دهد. این صافکاری سابقه درخشانی در صافکاری بی رنگ و نقاشی بدنه اتومبیل دارد و متخصصان آن به گونه ای عمل می‌نمایند که اتومبیل شما مانند روز اول خود خواهد گردید.  برای بهره مندی از خدمات صافکاری رضایی مانند صافکاری بی رنگ، شاسی کشی، پولیش کاری، سرامیک خودرو و ... تنها کافی است با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. تیم صافکاری رضایی یک مجموعه عظیم است که امتحان خود را در صافکاری نمونه‌های بسیاری از اتومبیل‌های داخلی و خارجی پس داده است.