نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

سطحی ترین تصادفات نیز خساراتی را در بدنه خودرو به وجود خواهد آورد که لازم است ترمیم گردد. بسیاری از افرادی که اتومبیلشان دچار آسیب‌های کوچک و جزیی شده است ترجیح می‌دهند به جای مراجعه به صافکاری خودشان اقدام به تعمیر قسمت آسیب دیده نمایند.

ضرورت مراجعه به صافکاری

با افزایش تعداد اتومبیل‌های درون شهری به خصوص اتومبیل‌های شهر تهران، تصادفات ریز و درشت در خیابان‌ها و جاده‌های شهر اجتناب ناپذیر است. هر چقدر شما فرد محتاطی باشید قطعا راننده ای وجود دارد که توجهی به احتیاط‌های لازم نداشته باشد و با شما تصادف کند. سطحی ترین تصادفات نیز خساراتی را در بدنه خودرو به وجود خواهد آورد  که لازم است ترمیم گردد. 
بسیاری از افرادی که اتومبیلشان دچار آسیب‌های کوچک و جزیی شده است ترجیح می‌دهند به جای مراجعه به صافکاری خودشان اقدام به تعمیر قسمت آسیب دیده نمایند. بالا بودن هزینه‌های صافکاری یا تعویض قطعات خودرو از مهمترین دلایل این کار است. برخی از صاحبان خودرو با هدف کاهش هزینه‌های اتومبیل خود از رفتن به صافکاری پرهیز می‌نمایند و خود اقدام به ترمیم آسیب‌های جزیی بدنه اتومبیل می‌کنند. 

صافکاری در خانه


بسته به اینکه آسیب بدنه خودرو در چه حدی و از چه نوعی باشد افراد می‌توانند امیدوار باشند که ترمیمی که در خانه انجام می‌دهند نتیجه خوبی داشته باشد. هرچه آسیب جزیی تر قطعا کار شما راحت تر خواهد بود. این گونه آسیب‌های شامل فرورفتگی‌های جزیی بدنه یا سپر، و شکستگی‌های یا رنگ ریختگی‌های بسیار جزیی می‌باشد. در برخی مواقع نادیده گرفتن صدمات یا ترمیم آنها توسط خودتان می‌تواند آسیب‌های بیشتری را برای بدنه خودروتان به وجود آورد. فرض کنید قسمتی از بدنه خودرو در سطح کوچکی سوراخ شده یا دچار پارگی شده، قطعا ترمیم این نوع آسیب از عهده شما خارج خواهد بود و حتی اگر انجام دهید نتیجه رضایت بخشی به وجود نخواهد آمد. علاوه بر آن این ترمیم غیر اصولی سوراخ شدگی بدنه یا پارگی بدنه می‌تواند با گذشت زمان دامنه آسیب دیدگی را به سایر قسمت‌های بدنه خودرو انتقال دهد. 
آسیب‌های جزیی مانند رنگ ریختگی‌های بسیار کوچک، فرو رفتگی‌های سپر و ... که می‌توان آنها را بدون انجام کارهای تخصصی رفع نمود قابلیت اجرا توسط خودتان را دارد. پولیش کاری‌های جزیی رنگ بدنه خودرو برای یکدست شدن خط و خش‌ها نیز کاری است که خودتان به آسانی از پس آن بر خواهید آمد. واکس زدن بدنه خودرو نیز از این دسته است اما یادتان نرود که هریک اصولی دارد که باید رعایت شود در نتیجه اگر به دنبال انجام صافکاری در منزل یا صافکاری pdr هستید درباره اصول و روش‌های آن حتما مطالعاتی داشته باشید و سعی کنید از افراد با تجربه در این رابطه کمک بگیرید.

تعویض قطعات بدنه خودرو

اگر بدنه خودرو شما نیاز به تعویض قطعات بدنه دارد لازم است آن را یک صافکار انجام دهد از انجام این کار در خانه بپرهیزید. برخی از قطعات برای نصب نیاز به تجربه دارد که قطعا شما آن را نخواهید داشت.


در مواردی غیر از این مراجعه به صافکاری برای ترمیم آسیب‌های بدنه خودرو اجتناب ناپذیر است. سعی کنید یک صافکار حرفه‌ای برای اتومبیل خود بیابید. بدنه اتومبیل نیز مانند بدن انسان نیاز به رسیدگی دارد. بهترین پزشک را برای بدنه اتومبیلتان انتخاب نمایید و در مواقع ضروری با او مشورت نمایید. برای انجام صافکاری با دستگاه مکش با همکاران ما در تماس باشید.


صافکاری رضایی


صافکاری رضایی را می‌توان یکی از بهترین کلینیک‌های بدنه خودرو در تهران دانست که با استفاده از تیمی حرفه ای و مجرب انواع خدمات صافکاری و ترمیم بدنه خودرو را انجام می‌دهد. این مجموعه با بهره گیری از به روزترین دستگاه‌های صافکاری بدون رنگ با pdr در کوتاهترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت خدمات صافکاری خودرو شما را انجام خواهد داد