نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

روکش‌های نانو با ایجاد یک لایه محافظ آب گریز یا هیدروفیبیک مانع از برخورد مایعات، دانه‌های معلق در هوا و چربی‌ها با شیشه خودرو می‌شوند و از آنجایی که خود نیز در برابر آنها مقاوم هستند به آسانی این مایعات و ذرات را پس می‌زنند و شیشه دیگر نیازی به تمیز شدن مداوم ندارد.

نانو سرامیک شیشه خودرو

یکی از بزرگترین معضلاتی که صاحبان خودرو با آن مواجه هستند بخارگرفتگی و لکه شدن شیشه اتومبیل در روزهای بارانی است که مشکلات فراوانی را برای رانندگان به وجود می‌آورد. شیشه‌ها با وجود مزیت‌های بسیاری که نسبت به سایر متریال‌ها دارند، بسیار لکه پذیر هستند و کسانی که به فکر تمیزی خودرو خود می‌باشند باید همیشه تجهیزات لازم را برای تمیز کردن شیشه‌ها داشته باشند. از دستمال‌های نرم گرفته تا مواد شوینده ای که بتواند به خوبی لکه‌ها را از بین ببرد. اگر در اینترنت عباراتی همچون شیشه شوی ماشین، از بین بردن لکه آب از روی ماشین،از بین بردن چربی شیشه ماشین و ... را جستجو کرده اید با شوینده‌ها و روش‌های بسیاری آشنا می‌شوید که مداومت در آنها شرط اساسی است. صافکاری رضایی ارائه دهنده خدمات متنوع صافکاری pdr در تهران است.


تمیز کردن شیشه خودرو


لکه شدن شیشه اتومبیل به خصوص در باران‌های سیل آسا یا باران‌های اسیدی و یا بارش برف می‌تواند خطرات جانی بسیاری را برای سرنشینان خودرو به خصوص خودروهایی که در جاده‌های خارج از شهر تردد می‌نمایند به دنبال داشته باشد. یکی از عمده ترین دلایل تصادفات در جاده‌های کوهستانی و بین شهری به خصوص در طول شب تاری دید رانندگان به دلیل لکه شدن شیشه جلوی اتومبیل می‌باشد در نتیجه تمیز بودن شیشه اتومبیل و شفافیت آن شرط اصلی شیشه خودروهایی است که در خارج از شهر تردد می‌نمایند.
در سالهای اخیر متخصصین صنعت خودرو همواره به دنبال راهی بودند که از لکه پذیری سریع شیشه اتومبیل جلوگیری نمایند و کاری کنند که شیشه اتومبیل به تمیز کردن متناوب نیازی نداشته باشد.  با روی کار آمدن فناوری نانو این مهم به راحتی فراهم گردید و امروزه نانو سرامیک شیشه خودرو یکی از مهمترین خدمات صافکاری ، گلاس کوتینگ و سرامیک خودرو در مجموعه‌های صافکاری پیشرفته شده است.


نانو سرامیک شیشه خودرو


در مقالات قبلی به نانو سرامیک بدنه خودرو اشاره نمودیم و شما تا حدودی با این مبحث آشنا شده اید. گلاس کوتینک بدنه خودرو یا همان سرامیک خودرو با نانو سرامیک شیشه خودرو متفاوت می‌باشد. این خدمات نیازمند تجهیزات خاص می‌باشد در نتیجه نمی توان آن را در هر صافکاری انجام داد. در این روش شیشه خودرو با استفاده از یک روکش آب گریز نانو پوشش داده می‌شود که در مقابل لکه‌های آب، چربی و ... مقاومت نشان داده و اجازه نمی دهد باقی بمانند. همانگونه که در مقالات قبلی اشاره نمودیم روکش‌های نانو با ایجاد یک لایه محافظ آب گریز یا هیدروفیبیک مانع از برخورد مایعات، دانه‌های معلق در هوا و چربی‌ها با سطوح می‌شوند و از آنجایی که خود نیز در برابر آنها مقاوم هستند به آسانی این مایعات و ذرات را پس می‌زنند و اتومبیل دیگر نیازی به تمیز شدن مداوم ندارد.


مزیت‌های نانو سرامیک شیشه خودرو


اگر شما یکی از کسانی هستید که همواره با اتومبیل خود در جاده‌های بین شهری در حال رفت و آمد هستید یا ظاهر,  و تمیزی شیشه اتومبیلتان از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است بهتتر است از خدمات نانو سرامیک شیشه خودرو استفاده نمایید. نانو سرامیک شیشه خودرو علاوه بر اینکه شما را بی نیاز از کارواش‌های همیشگی می‌کند مزیت‌های دیگری نیز دارد که برخی از آنها شامل:
شفافیت و وضوح بالای شیشه خودرو
عدم نیاز به شستشوی شیشه خودرو
ضد آب  و ضد لکه شدن شیشه خودرو
مقاومت شیشه خودرو در برابر ضربه‌های کوچک
پاکیزگی و براق شدن شیشه ماشین


نانو سرامیک خودرو رضایی


صافکاری رضایی با سالها تجربه در انجام انواع خدمات صافکاری شامل صافکاری بدون رنگ با pdr، صافکاری و نقاشی، شاسی کشی، سرامیک خودرو، تعمیر سپر و ... همواره آماده انجام صافکاری اتومبیل‌های داخلی و خارجی می‌باشد. برای دریافت مشاوره و آگاهی از تعرفه‌های خدمات صافکاری با دستگاه مکش رضایی کافی است با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.