نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکاری غرب تهران

مهمترین موردی که موجب می شود همه مشکلات موجود در ظاهر خودرو از بین برود صافکاری و نقاشی ماشین است البته مشروط به اینکه این کار توسط افراد متخصص و با نهایت دقت انجام گیرد مانند همان کاری که در صافکاری غرب تهران انجام می شود. امروزه با وجود مراکز تخصصی صافکاری غرب تهران انجام کلیه امور صافکاری و نقاشی به بهترین وجه ممکن و با کمترین هزینه امکان پذیر است. اگر چه بسیاری از رانندگان در رانندگی خود و همچنین مراقبت از خودروهایشان با احتیاط عمل می کنند اما همچنان تصادف امری اجتناب ناپذیر می باشد و تمامی خودروها ممکن است به همین دلیل دچار آسیب هایی در بخش های ظاهری و فنی شان شوند که جهت از بین بردن مشکلات پیش آمده در بدنه و ظاهرشان باید به صافکاری مراجعه کنند. روشن است صرف رفتن به صافکاری کافی نیست و برای این کار باید به بهترین صافکاری ها مراجعه کرد.

صافکاری غرب تهران - صافکاری ماشین خارجی غرب تهران - صافکاری رضایی

صافکاری pdr غرب تهران

در صافکاری ها کارهای مختلفی روی ظاهر و بدنه خودروها انجام می گیرد. از جمله این کارها صافکاری pdr است که در صافکاری غرب تهران نیز انجام می شود. صافکاری بدون رنگ یکی از روش های صافکاری هست که در آسیب های کم که به بدنه خودرو وارد می شود از آن استفاده می کنند.. مهم ترین ابزار در روش صافکاری pdr میله pdr است که از فولاد با آلیاژ های متفاوت ساخته می شود و از استحکام بالایی برخوردار است. انواع این میله بسته به نوع استفاده شان به خوبی برطرف کننده ناهمواری های زیرین خودرو می باشند و از ایجاد موج جلوگیری می کنند. میله های pdr که در مدل های گوناگون و با کارایی مختلف برای تعمیر بخش های متفاوت خودرو عرضه می شوند به طور معمول در بازار تجهیزات مربوط به صافکاری در قالب یک پکیج کامل خرید و فروش می شوند.  

بهترین صافکاری بدون رنگ غرب تهران
صافکاری غرب تهران

نحوه استفاده از میله pdr 

نحوه عملکرد میله pdr  همانند یک اهرم است به این شکل که دسته، محل وارد کردن نیرو و قسمت تکیه گاه اهرم محل برخورد با بخش دچار فرورفتگی در بدنه خودرو است که بسته به آسیب دیدگی بدنه، شکل متفاوتی دارد. بخش دیگر این ابزار سر میله می باشد که انتقال دهنده نیروی دست به تکیه گاه است. انتقال نیرو با توجه به مهارت شخص صافکار صورت می گیرد و موجب بر طرف شدن آسیب یا فرورفتگی است. در این متد صافکار سطح زیرین قطعه  را حرارت می دهد و بعد از گرم شدن قطعه با به کار بردن میله pdr ناهمواری ها را برطرف و اقدام به مسطح کردن قطعه می کند. البته تعمیرکاران حرفه ای صافکاری غرب تهران بدون گرم کردن قطعه هم می توانند علت تغییر حالت را بیابند و با اعمال نیرویی برابر اما در خلاف جهت فرورفتگی، بدنه را به حالت اولش باز گردانند. 

تفاوت صافکاری بدون رنگ و با رنگ 

تفاوت این دو به میزان ضرباتی که به خودرو وارد شده، بر می گردد. میزان آسیب دیدگی مشخص می کند برای تعمیر خودرو باید از کدام روش صافکاری استفاده کرد. بر همین اساس صاحب خودرو تصمیم می گیرد که آیا قطعه آسیب دیده را به طور کامل تعویض کند یا با بهره گیری از مهارت صافکار آن را ترمیم نماید. اگرچه تعویض قطعه با نمونه رنگ خورده یا خام، پروسه بازسازی را سرعت می بخشد اما ریسک افت قیمت را نیز افزایش می دهد. زیرا ضربه ای که به خودرو وارد می شود مستقیما رنگ بدنه را متاثر می کند. چنانچه شدت ضربه وارده به اندازه ای نباشد که ناحیه آسیب دیده دفرمه شود یا رنگ بدنه خودرو بریزد با استفاده از مهارت افراد خبره و با تجربه ای مانند تعمیرکاران صافکاری غرب تهران می توان آن را بدون ایجاد تغییر در وضعیت رنگ خودرو به حالت اولیه اش باز گرداند.

بیان شد که مهمترین موردی که سبب می شود مشکلات پیش آمده در ظاهر خودرو از بین برود صافکاری و نقاشی ماشین است البته با این پیش شرط که این کار توسط افراد متخصص و با نهایت دقت انجام گیرد مانند همان کاری که در صافکاری غرب تهران انجام می شود. در صافکاری ها کارهای مختلفی بر روی ظاهر و بدنه خودروها انجام می شود. از جمله این کارها صافکاری pdr می باشد که در صافکاری غرب تهران نیز انجام می پذیرد. این نوع صافکاری یکی از روش های صافکاری بدون رنگ است که در آسیب های ناچیز بدنه خودرو که برای ترمیم نیازی به اعمال ضربات شدید نیست کاربرد دارد. اما پر واضح است که صرف رفتن به صافکاری کافی نیست و برای هر گونه کار ترمیم باید به بهترین های این کار مراجعه کرد.

بهترین صافکاری بدون رنگ غرب تهران

اگر چه برای صافکاری بدون رنگ هم می شود از روش صافکاری بی رنگ استفاده کرد و هم از روش صافکاری با رنگ اما به طور کلی برای صافکاری در متد های مدرن، دستگاه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند که تمامی شان کارایی یکسانی دارند. این تجهیزات عبارت از ابزارهای چسپی تگرگ کش، دستگاه بادگیر بی رنگ، دستگاه مکنده و همچنین دستگاه نقطه زن و صافکاری میله ای pdr و دستگاه هات باک می باشند. مزیت استفاده از این دستگاه ها و تجهیزات که تمامی فعالیت هایشان بر روی سطح زیرین خودرو انجام می شود در عدم آسیب دیدگی سطح و رنگ خودرو نسبت به سایر روش ها می باشد. در متدهای صافکاری بدون رنگ قطعاتی که آسیب دیده اند به جای تعویض، ترمیم می شوند که همین کار نقش پر رنگی در قیمت خودرو دارد. چرا که تعویض قطعه فابریک منجر به افت قیمت خودرو می گردد.

بهترین صافکاری بدون رنگ غرب تهران