نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکاری بدون رنگ بنز

خرید اتومبیل ایده شگفت آوری است، اما اتومبیل نیاز به رسیدگی دارد و باید به نیازهای آن توجه ویژه ای کرد! به طور مثال تصور کنید در یک جاده در حال رانندگی هستید و ناگهان با اتومبیل دیگری برخورد می کنید و همین امر باعث می شود فرو رفتگی هایی در اتومبیل به وجود بیاید. در این صورت باید برای رفع این مشکل اقدام کنید. در علوم مکانیکی به رفع قر شدگی ها و یا فرو رفتگی ها به وجود آمده بر روی بدنه اتومبیل صافکاری گفته می شود. این یک تعریف ساده است، اما همانطور که می دانید صافکاری به انواع مختلفی دسته بندی می شود و تنها کسانی می توانند این کار را انجام دهند که متخصص هستند! بنز یکی از ماشین های محبوب در میان عموم است. این ماشین از زمانی که به بازار عرضه شد مورد توجه تمامی مخاطبان قرار گرفت و تقریبا تمامی افراد خاطره خوشی با این اتومبیل دارند. اگر اتومبیل بنز شما آسیب بینند خیلی نگران کننده است! به همین دلیل ممکن است شما به دنبال صافکاری بدون رنگ بنز باشید! اگر به دنبال اطلاعات لازم در مورد صافکاری بدون رنگ بنز هستید، در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

صافکاری بدون رنگ بنز  - صافکاری رضایی

صافکاری به چند دسته تقسیم می شود؟

قبل از آنکه در مورد صافکاری بدون رنگ بنز صحبت کنیم، بهتر است نگاه تخصصی به صافکاری داشته باشیم. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم صافکاری به دو دسته تقسیم می شود که به شرح زیرند:
·        صافکاری بدون رنگ
·        صافکاری با رنگ

ماشین بنز یکی از ماشین های لوکس آلمانی است که از محبوبیت زیادی در بازار ایران برخودار است به همین دلیل صاحبان خودرو باید توجه زیادی به حفظ بدنه و ظاهر اتومبیل بنز داشته باشند. با افزایش روز افزون تعداد تصادفات جاده ای و درون شهری بدنه این نوع خودرو ممکن است دچار آسیب جدی گردد. آسیب هایی که در صورت انجام صافکاری غیرحرفه ای ضرر جبران ناپذیری به صاحب خودرو وارد می کند و تاثیر زیادی در کاهش قیمت خودرو خواهد داشت. این گونه ماشین ها را برخلاف سایر اتومبیل ها به دلیل نوع لایه ها و رنگ بدنه نمی توان برای انجام ترمیم بدنه به هر صافکاری سپرد. صافکار اتومبیل بنز لازم است از تجربه و مهات بالایی برای ترمیم و تعمیر بدنه آسیب دیده برخودار باشد. صافکاری رضایی با تجربه و مهارت بالای پرسنل خود تاکنون توانسته است بدنه تعداد زیادی اتومبیل لوکس خارجی را ترمیم نماید به گونه ای که تشخیص رنگ حتی از عهده متخصصین کارشناسی رنگ خودرو نیز خارج بوده است.

چه زمانی باید صافکاری بدون رنگ انجام دهیم؟

اگر بخواهیم در مورد صافکاری بدون رنگ بنز صحبت کنیم، باید با این پروسه آشنا داشته باشید. صافکاری بدون رنگ یکی از کارهای ویژه ای است که در صورت آسیب به بدنه اتومبیل انجام می شود. در این مرحله شدت آسیب به اتومبیل زیاد نیست و می توان با چکش کاری و یا استفاده از دستگاه مکنده قسمت های آسیب دیده اتومبیل را درست کرد. یکی از مزایای بسیار ویژه ای که صافکاری بدون رنگ دارد، عدم افت قیمت اتومبیل است.
زیرا در صافکاری با رنگ قیمت اتومبیل به میزان قابل توجه ای پایین می آید و این موضوع می تواند مشکلات زیادی را برای صاحبان خودرو ایجاد کند. اما در همین جا به شما اعلام می کنیم صافکاری بدون رنگ زمانی امکان پذیر است که رنگ خودرو آسیب ندیده است! در غیر این صورت باید از صافکاری با رنگ استفاده شود.

چه زمانی باید صافکاری با رنگ انجام دهیم؟

صافکاری با رنگ یکی دیگر از انواع صافکاری است که در صورت آسیب بدنه اتومبیل و از بین رفتن رنگ خودرو مورد توجه قرار می گیرد. در این روش ابتدا قسمت های آسیب دیده و قر شده بدنه اتومبیل درست می شود و پس از آن بدنه خودرو برای رنگ کاری آماده می شود. این کار باید به طور تخصصی انجام شود تا رنگی که بر روی اتومبیل خورده می شود با بقیه قسمت های خودرو تفاوت نداشته باشد. توصیه می شود برای اینکار به افراد متخصص مراجعه کنید.

بنز

قبل از آنکه در مورد صافکاری بدون رنگ بنز صحبت کنیم، بهتر است نیم نگاهی به تاریخچه بنز داشته باشیم. شاید بتوان گفت برند بنز پدر تمامی اتومبیل هایی است که امروزه در جهان تولید می شود. این کمپانی کار خود را در سال 1926 آغاز کرد و به زودی به یکی از برندهای بسیار مهم تبدیل گشت.
 بنیان گذاران این برند دایلمر و ویلهم مایباخ هستند که تلاش می کردند می کردند موتورهای ویژه ای را برای خودرو ها طراحی کنند. اولین کمپانی برند بنز در کشور آلمان به وجود آمد. یکی از مواردی که سبب شده است اتومبیل های بنز مورد توجه قرار گیرند استفاده از تکنیک های ویژه در ساخت آنهاست. امروزه، هر کس که اسم برند بنز را می شنود، ناخودآگاه به آن اعتماد می کند.

بهترین صافکاری بدون رنگ بنز

اکنون بهتر است که در مورد صافکاری بدون رنگ بنز صحبت کنیم. همانطور که متوجه شده اید هرگاه اتومبیل شما به جایی برخورد کند و یا آسیب ببیند باید سریعا برای رفع آن اقدام نمایید. برای صافکاری بدون رنگ بنز کارهای زیر انجام می شوند:
·        ابتدا صافکار حرفه ای شدت آسیب به اتومبیل را بررسی می کند و سپس میزان خسارت وارد شده را به صاحب اتومبیل اعلام می کند.
·        سپس صافکار تمامی قسمت هایی را که می تواند از کنار قسمت آسیب دیده جدا می کند تا بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد.
·        پس از آن قسمت های آسیب دیده را به خوبی صیقل می دهد تا بخش های آسیب دیده به خوبی مشخص شوند.
·        سپس صافکار با توجه به میزان آسیب ها کار خود را آغاز می کند.
·        در مرحله پایانی صافکار به اتومبیل پولیش می زند و آن را به صاحب خودرو تحویل می دهد.
همانطور که متوجه شده اید، تمامی این مراخل باید با دقت خاصی انجام شوند. در غیر اینصورت ممکن است فرورفتگی ها خودرو برطرف نشوند و این موضوع می تواند برای صاحب خودرو بسیار ناراحت کننده باشد.

بهترین صافکاری بدون رنگ بنز
صافکاری بنز

صافکار بدون رنگ بنز چقدر طول می کشد؟

یکی از سوالاتی که تقریبا تمامی افراد در مورد صافکاری بدون رنگ بنز می پرسند، در مورد طول مدتی است که برای انجام این کار به زمان نیاز است! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که صافکاری بدون رنگ بنز به شدت آسیب و قسمت هایی که آسیب دیده است بستگی دارد. به طور معمول این کار بین دو روز تا ده روز انجام می شود و به زودی اتومبیل به دست صاحبش می رسد.
چرا باید برای صافکاری بدون رنگ بنز به یک صافکار حرفه ای مراجعه کنیم؟
حتما در این زمینه شنیده اید اگر می خواهید برای صافکاری بدون رنگ بنز اقدام نمایید باید به یک فرد حرفه ای مراجعه کنید. بهتر است بدانید اگر کار خود را به یک فرد غیر حرفه ای بسپارید، ممکن است آسیب های زیادی به اتومبیل شما وارد شود و حتی ممکن است قسمت هایی از خودرو در آینده نیاز به تعویض داشته باشد. به همین دلیل توصیه می شود تنها از افرادی که تخصص کافی دارند کمک بگیرید.

قیمت صافکاری بدون رنگ بنز

اکنون که با صافکاری بدون رنگ بنز آشنا شدید، بی شک یکی از سوالات شما در مورد هزینه این کار است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه صافکاری بدون رنگ بنز به شدت آسیب و قسمت هایی که باید تعمیر شوند بستگی دارد. همچنین، با توجه به این موضوع که این کار نیاز به دقت و مهارت بسیار زیادی دارد، هزینه آن نیز ممکن است بالا باشد. به همین دلیل نمی توان یک قیمت مشخص برای آن اعلام کرد. برای استعلام قیمت باید به مراکز معتبر فروش مراجعه نمایید.

صافکاری بدون رنگ یا با رنگ؟!

بسیاری از افراد در این زمینه سوال می پرسند که صافکاری بدون رنگ بنز بهتر است یا صافکاری با رنگ! اگر بخواهیم پاسخ سریع به این سوال دهیم باید بگوییم صافکاری بدون رنگ بهتر است، زیرا از قیمت ماشین نمی کاهد و رنگ اصلی ماشین حفظ می شود. اما باید ببینید که آیا می توانید از صافکاری بدون رنگ بنز استفاده کنید یا خیر! زیرا اگر رنگ ماشین آسیب دیده است نمی شود از صافکاری بدون رنگ استفاده کرد و گاهی حتی توصیه می شود آن قسمت از ماشین عوض شود.

صافکاری بدون رنگ بنز باید با دقت و مهارت انجام شود!

صافکاری بدون رنگ بنز نیاز به دقت و مهارت بسیار زیادی دارد، زیرا بدون هیچ گونه رنگی در مقابل چشم قرار می گیرد. اما در صافکاری با رنگ نیاز به دقت بسیار زیاد نیست، زیرا با رنگ می توان بسیاری از موارد را پوشش داد. به همین دلیل صافکاران بر این نظر هستند که این کار بسیار سخت و دشوار است و باید با مهارت زیادی انجام شود.

میله PDR ساخت کجاست؟

با توجه به این موضوع که میله PDR یکی از ابزار اصلی صافکاری بدون رنگ بنز است، بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که این میله ها ساخت کجاست! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که میله پی دی آر ساخت کشورهای مختلفی از جمله سوئیس، هلند، ترکیه، چین و تایوان است. همچنین، ایران نیز این میله ها را تولید می کند.

جنس میله های PDR

میله های پی دی آر، با توجه به این موضوع که در صافکاری بدون رنگ بنز به کار می روند، باید از فلز مقاوم ساخته شده باشند. در ساخت این میله ها از فلز فولاد استفاده می شود و همین امر قدرت و مقاومت میله را در برابر ضربه بالا می برد و می تواند به صافکاری بهتر اتومبیل کمک کند.

بازدید دوره ای از اتومبیل

در اینجا در مورد صافکاری بدون رنگ بنز صحبت کردیم، اما باید بدانید نگهداری از اتومبیل چیزی فراتر از صافکاری است! برای اینکه بتوانید از اتومبیل خود مراقبت کنید، باید به صورت دوره ای آن را به مکانیکی ببرید. این کار سبب می شود تا عدم کارکرد درست هر یک از قطعات خودرو در همان ابتدای کار مشخص گردد و بدون اینکه نیاز به هزینه های بسیار بالا باشد، رفع گردد. به همین دلیل تمامی کسانی که می خواهند خودرو سالمی داشته باشند باید این موضوع را مد نظر قرار دهند و هر 6 ماه یکبار ماشین خود را برای بازدید ببرند.
تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد صافکاری بدون رنگ بنز در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید صافکاری به دو صورت با رنگ و بدون رنگ صورت می گیرد. صافکاری بدون رنگ را زمانی می توانید انجام دهید که شدت آسیب به خودرو به حدی است که رنگ آن از بین نرفته است! اما اگر رنگ خودرو آسیب ببینید، دیگر نمی توانید از صافکاری بدون رنگ استفاده نمایید. صافکاری بدون رنگ باید با دقت و مهارت بسیار زیاد انجام شود و در زمان صافکاری باید تمامی قسمت هایی که مزاحم کار هستند از خودرو جدا شوند. اگر این صافکاری به درستی صورت گیرد، باعث افت قیمت ماشین نمی شود و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

 نحوه انجام صافکاری pdr بنز

در ادامه بحث مرتبط با صافکاری بدون رنگ بنز باید به صافکاری pdr اشاره کنیم که این صافکاری با ابزار و روش های خاص انجام می شود.  میله پی دی آر یکی از لوازمی است که تمامی صافکارها به آن نیاز دارند. این میله ها در اندازه های متفاوتی تولید می شوند و صافکار در روند کار یکی از آنها و یا ترکیبی از آنها را مورد استفاده قرار می دهد. این میله ها در در مدل های چرخشی، اهرمی و دم ماهی موجود هستند. ·        میله PDR چرخشی: با استفاده از این میله می توان حرکات بالا و پایین را روی بدنه خودرو انجام داد. ·        میله اهرمی: از این میله برای رفع آسیب دیدگی در قسمت سقف و کاپوت استفاده می شود. ·        میله دم ماهی: این میله وقتی از سوی صافکار انتخاب می شود که فضای کافی ندارد و نمی تواند قسمت های آسیب دیده به اتومبیل را رفع کند. در این صورت میله دم ماهی انتخاب هوشمندانه ای است.

 نحوه انجام صافکاری pdr بنز