نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

با افزایش قیمت ها و علاقمندی افراد به خرید اتومبیل های دسته دوم و کارکرده لزوم بهره‌مندی از یک صافکاری بی عیب و نقص برای کسانی که خیال فروش یا تعویض اتومبیل خود را دارند امری لازم و ضروری است.

بهترین صافکاری شرق تهران

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور اتومبیل های جدید، خودرو به مهمترین وسیله کاربردی در زندگی انسان تبدیل شده اند. در کلان شهرها نقش اتومبیل به قدری پیشرفت کرده است که شاهد حضور حداقل یک خودرو در هر خانه ای هستیم. این افزایش تعداد اتومبیل ها متعاقبا منجر به افزایش ترافیک درون شهری و تصادفات کوچک و بزرگ شده است. با توجه به قیمت خودرو، رسیدگی به بدنه خودرو و تعمیرات آسیب های آن از مهمترین کارهایی است که صاحبان خودرو باید انجام دهند. با افزایش قیمت ها و علاقمندی افراد به خرید اتومبیل های دسته دوم و کارکرده لزوم بهره‌مندی از یک صافکاری بی عیب و نقص برای کسانی که خیال فروش یا تعویض اتومبیل خود را دارند امری لازم و ضروری است. 


صافکاری تهران


صافکاری با دستگاه مکش به عنوان حرفه ای در ترمیم و رفع آسیب دیدگی های بدنه خودرو روز به روز از محبوبیت بشتری برخوردار می شود. صافکار کسی است که بتواند انواع فرورفتگی، خط و خش، انحرافات شاسی کشی، رنگ ریختگی و ... بدنه خودرو را به حرفه ای ترین شکل ممکن ترمیم نماید و بدنه خودرو مانند روز اولش شود. در شهر تهران صافکاری های بسیاری مشغول به کار می باشند که بسیاری از آنها همچنان از روش های سنتی برای ترمیم و تعمیر بدنه خودرو استفاده می نمایند.


صافکاری های شرق تهران


اگر در شرق تهران زندگی می کنید و اتومبیل شما نیاز به صافکاری دارد، بهتر است به دنبال بهترین صافکاری های شرق تهران باشید و با سپردن اتومبیل خود به دست افراد حرفه ای، عدم افت قیمت و ارزش اتومبیل خود را تضمین نمایید. دنیای اینترنت به گونه ای است که شما دیگر نیازی به گشتن در نقاط مختلف شهر به دنبال یک تعمیرکار یا صافکار خوب نخواهید داشت. امروزه تنها با استفاده از گوشی همراه یا لپ تاب یا سیستم رایانه خود می توانید لیستی از بهترین صافکاری pdr شهر را در مقابل خود داشته باشید و با دیدن نمونه کارهای آنها تصیم خود را درباره خدمات صافکاری مورد نیازتان بگیرید. 


صافکاری رضایی


صافکاری رضایی نام آشنایی در میان مجموعه های صافکاری شهر تهران می باشد که مشتریان بسیاری از سراسر استان تهران و حتی سایر شهرستان ها داشته است. این مجموعه با بهره گیری از به روزترین دستگاه های صافکاری جهان به خصوص دستگاه های صافکاری آلمانی در کنار مهارت متخصصین خود توانسته است انواع صافکاری، صافکاری بدون رنگ با pdr، صافکاری و نقاشی، لیسه گیری، تعمیر رکاب، سپر سازی، شاسی کشی و ... را بر روی انواع اتومبیل خارجی و داخلی به بهترین شکل اجرا نماید. این مجموعه خدمات دیگری در زمینه کارشناسی رنگ بدنه خودرو و کارشناسی بدنه خودرو و شناسایی قطعات ترمیمی یا تعویضی را برای مشتریان خود با بالاترین دقت با استفاده از ابزار دقیق کارشناسی بدنه خودرو انجام می‌دهد. برای آگاهی از تعرفه ها و دریافت مشاوره از این مجموعه کافی است با مشاورین ما تماس حاص فرمایید.