نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

ارزش گذاری اتومبیل بر دو گروه تقسیم بندی می شود، ارزش گذاری اتومبیل های نو و دسته اول که توسط کارخانه ا قیمت گذاری می شوند و دسته دوم اتومبیل های کار کرده و دسته دومی است که افراد به دنبال خرید آنها هستند. این اتومبیل ها توسط کارشناسان حرفه ای با بررسی موتور ماشین، بدنه ماشین و کارکرد آن قیمت گذاری می شوند. 

طریقه ارزش گذاری خودرو

ارزش گذاری اتومبیل ها بر دو گروه تقسیم بندی می شوند، یک سری از اتومبیل ها نو هستند و دسته ای دیگر دست دوم. که در گروه ماشین های نو توسط کارخانه سازنده یا نمایندگی فروش ارزش گذاری می شوند. و در گروه دوم که خودرو های دست دوم بوده توسط برخی سایت ها و تیم های مربوط به تعمیر ماشین که حرفه ای چند ساله داشته ارزش گذاری می شوند.که در این میان سایت و تیم حرفه ای صافکاری رضایی مرجعی قوی بوده تا بتوان در آنجا خودرو خود را با ابزار ها و تخصص هایی که در زمینه های کارشناسی رنگ بدنه خودرو ها و سایر اجزا بپردازند.


 پارامترهای مهم برای ارزش گذاری ماشین



سازنده و مدل خودرو : قیمت گذاری برای خودرو با سازنده و همچنین مدل آن در ارتباط می باشد، که این موضوع به استقبال از خرید و فروش ماشین بستگی دارد و همچنین برند و اعتباری که آن سازنده دارد نقش مهمی دارد.

سال خودرو، سالی که ماشین خریداری گردیده است با قیمت آن ارتباط نزدیک دارد یعنی هر چقدر طول عمر آن بیشتر باشد از قیمت اتومبیل کاسته می شود، که این موضوع در پنج سال اول با شیب بیشتری افت می کند و از سال پنجم این شیب با افت کمتری پیش خواهد رفت.
جزئیات مدل و آپشن های آن، این مورد برای اتومبیل های ایرانی و خارجی متفاوت می باشد و در مورد خودرو های خارجی با در نظر گرفتن الگوی شرکتی و وارداتی  قیمت گذاری می شوند. چرا که آپشن های خودر در یک سفری ایمن و راحت بسیار نقش دارند از این رو بر اساس این مشخصات فنی م ی توان اتومبیل ها را قیمت گذاری نمود.

پیمایش و کیلومتر خودرو،  ماشین های استاندارد معمولا سالانه مسافتی بین ده هزار تا بیست هزار کیلومتر را طی می کنند که بر این اساس به عنوان معیاری برا سنجش قیمت در نظر گرفته می شود و اگر اتومبیلی بیش از این مسافت در سال را بپیماید متحمل استهلاک بیشتری شده است و در افت قیمت بیشتر آن تاثیر خوهد داشت.

پیمایش و کیلومتر خودرو

رنگ بدنه خودرو،   رنگ خودرو در تعیین قیمت نقش مهمی دارد به اندازه ای این مسئله اهمیت پیدا می کند که افراد برای خرید ماشین از کارشناسی رنگ بدنه خودرو استفاده می کنند. در میان رنگ بدنه خودرو ، رنگ سفید بیشترین تقاضا دارد. در ضمن در بین خودرو های دست دوم جدا از رنگ محبوب خود با استفاده از کارشناسی رنگ بدنه خودرو به صحت و سلامت این قسمت توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید، که در باب این موضوع کادر مجهز و متخصص صافکاری رضایی با نیروی با سابقه در کارشناسی رنگ بدنه خودرو فعالیت دارند

شرایط بیمه، این پارامتر به مشخصه بستگی دارد . اول اینکه چه تعداد سالی این ماشین بدون تصادف بوده و از حق بیمه خود استفاده نکرده است و این ماشین مشمول تخفیف بیمه بوده است و دوم اینکه تعداد ماه های باقیمانده که ماه های باقیمانده را تعیین می کند و آن ماشین از خدمات بیمه ای برهره مند بوده

رنگ شدگی، عامل رنگ شدگی هم بسته به نوع اتومبیل ضرایب افت قیمتی مختلفی دارند و رنگ شدگی با استفاده از کارشناسی رنگ بدنه خودرو در گروه صافکاری رضایی در نظر گرفته می شود. حال مسئله که در این اینجا برای ما بحث بر انگیز بوده این است که ما چگونه رنگ شدگی را در اتومبیل در مورد اتومبیل های  دست دوم تشخیص دهیم؛

رنگ بدنه خودرو

تشخیص رنگ شدگی در اتومبیل ها نیاز به تجربه بسیار بالا و تخصص مورد نیاز دارد که سال ها در حرفه نقاشی و صافکاری باید بدست آورد که کار ساده ای به نظر برسد، حتی افراد زیادی را سال های سال در زمینه خرید و فروش ماشین فعالیت دارند ولی گاهی اوقات دچار اشتباه و پرداخت هزینه های اضافی می شوند، بنابراین سعی کنید در موقع خرید ماشین های دست دو برای کارشناسی رنگ بدنه خودرو آن را به مراکز تشخیص رنگ ببرید . صافکاری رضایی از بهترین نیرو ها و امکانات برای کارشناسی رنگ بدنه خودرو برخوردار بوده است

حال سوال دیگری که پیش می آید این است که آن دسته از ماشین های که قرار است به فروش بروند و مشتریان آنها برگ کارشناسی رنگ بدنه خودرو درخواست کرده باشند؟ در این مورد می توان به عملکرد این واحد ها و همچنین سابقه ای که در زمینه کارشناسی رنگ بدنه خودر داشته و هیچ گونه شکایتی از اتحادیه های مربوطه نشده باشد خواهد داشت. و برگه ای که این واحد ها در قبال سلامت اتومبیل به شخص داده می شود با اعتبار بوده و در اصناف نیز شناخته شده می باشد، که گروه صافکاری رضایی از جمله این واحد های معتبر و شناخته شده می باشد.

مزایا و معایب ماشین های دست دوم 

 

ماشین های دست دوم برای اکثر افرادی که تمکن مالی مناسبی ندارند پیشنهاد خوبی بوده ولی عیب عمده اتومبیل های دست دوم و کارکرده این می باشد که این ماشین قبلا دست چه کسی بوده و مهمتر از آن اینکه صاحبان قبلی چه بلایی بر سر آن آورده اند و این معضلی می باشد که اکثر مردم ترجیح می دهند هزینه های بیشتری را متقبل شوند و اتومبیل نو خریداری کنند ولی اگر در خرید ماشین های کار کرده نیز با مشورت از متخصصین خبره از سلامت ماشین از نظر کارشناسی رنگ بدنه خودرو، شاسی ها ، گیربکس و ... اطمینان پیدا کنند انتخاب درست و بجای بوده است.

صافکاری رضایی

 

این مجموعه با پرسنل جوان و با تجربه در کارشناسی رنگ بدنه خودرو و نقاشی و صافکاری در تهران خدمات زیادی از جمله  سپرسازی و صافکاری بی رنگ تگرگ خوردگی ، درصورت لزوم صافکاری نقاشی ماشین های تصادفی با مجهزترین ابزارهای آلمانی با بهترین کیفیت در خدمت رفاه حال شهروندان محترم می باشد. و مرکزی معتبری برای تایید سلامت اتومبیل شما می باشد.