نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

منظور از ساکشن در صافکاری، استفاده از دستگاه ساکشن است که با نام دستگاه مکنده نیز شناخته می‌شود. کار با دستگاه مکش بدین صورت است که با اتصال کلاهک مکنده به درون قسمت قر شده بدنه را به سمت بیرون می‌کشند و سپس با استفاده از چکش کاری بدنه خودرو را به شکل اولیه آن بر می‌گردانند. 

صافکاری با ساکشن

صافکاری با دستگاه


صافکاری یکی از مهمترین کارهای تعمیراتی است که بر روی ماشین‌های آسیب دیده انجام می‌گردد. با گسترش روز افزون تصادفات و برخوردهای اتومبیل‌ها با سایر اتومبیل ها یا با سطوح سختی که باعث آسیب رسیدن به بدنه خودرو می‌شود لزوم انجام صافکاری به خصوص صافکاری بی رنگ برای ترمیم فرو رفتگی‌ها، قر شدگی‌ها و خط و خش ایجاد شده بر روی اتومبیل الزامی است.
با پیشرفت تکنولوژی و حضور اتومبیل‌های لوکس و جدید در جاده‌ها خدمات صافکاری نیز با تحول چشمگیری مواجه شده است. بدنه اتومبیل‌های لوکس خارجی به گونه ای طراحی شده اند که با استفاده از روش‌های صافکاری قدیمی ممکن است آسیب بیشتری ببیند در نتیجه استفاده از ابزار صافکاری و دستگاه‌های جدید صافکاری علاوه بر آنکه صافکاری این ماشین‌ها بسیار سریع تر انجام می‌گردد. نتیجه کار بسیار رضایت بخش است به گونه ای که بدنه خودرو مانند روز اول ترمیم می‌شود.


صافکاری با ساکشن


بسیاری از کسانی که به دنبال صافکاری ماشین خود هستند با اصطلاح صافکاری با ساکشن مواجه شده اند. اما صافکاری با ساکشن چیست؟


پیش از پرداختن به چیستی صافکاری با ساکشن لازم است اصطلاح ساکشن برایمان شفاف سازی شود. ساکشن به معنای مکش و جذب به وسیله مکیدن است. در واقع ساکشن نام دستگاهی است که توسط پمپ مکش و با ایجاد خلا باعث ایجاد فشار منفی شده و هوا را به درون می‌کشد. این دستگاه در حرفه‌های مختلفی متناسب با نیاز آن حرفه استفاده می‌شود. در عملیات صافکاری، ساکشن دستگاهی است که با ایجاد خلا، قر شدگی بدنه خودرو را با ایجاد مکش یا همان فشار منفی به سمت خارج می‌کشد.
 ایجاد مکش در بدنه خودرو با توجه به ابعاد قر شدگی به وسیله ابزارهای مختلفی می‌تواند انجام گردد. استفاده از تملبه‌های دستی ساده ترین راه برای رفع قرشدگی‌های کوچک بدنه خودرو می‌باشد که در مطلب صافکاری در منزل به آن پرداخته ایم. اما منظور از ساکشن در صافکاری، استفاده از دستگاه ساکشن است که با نام دستگاه مکنده نیز شناخته می‌شود.
کار با دستگاه مکش بدین صورت است که با اتصال کلاهک مکنده به درون قسمت قر شده بدنه را به سمت بیرون می‌کشند و سپس با استفاده از چکش کاری بدنه خودرو را به شکل اولیه آن بر می‌گردانند. در انجام اینکار از سشوارهای صنعتی استفاده می‌نمایند تا از شکستن رنگ جلوگیری نمایند. استفاده از صافکاری با دستگاه مکش یا همان صافکاری با ساکشن یکی از ساده ترین راه‌های صافکاری بدون رنگ است که به رفع قر شدگی‌های اتومبیل کمک می‌نماید. تنها در صورتی در این روش از نقاشی اتومبیل استفاده می‌شود که رنگ بدنه دچار آسیب شده باشد.


صافکاری رضایی با سالها تجربه و کارنامه درخشان در امر صافکاری و نقاشی بدنه خودرو، خدمات صافکاری با ساکشن و صافکاری با دستگاه مکنده را در این مجموعه با بهترین نتیجه برای همشریان تهرانی ارائه می‌نماید. برای آگاهی بیشتر می‌توانید با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.