نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکاری بدون رنگ ولوو

اگر خودرو در حین رانندگی تصادف کند و یا آسیب بیند، بی شک به صافکاری نیاز دارد. صافکاری به عملی گفته می شود که طی آن فرو رفتگی ها و آسیب دیدگی های خودرو رفع می گردد. این امر می تواند ظاهر خودرو را درست کند و آن را به شکل روز اول درآورد. ولوو یکی از خودروهای سنگینی است که امروزه برای کارهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل جای تعجب نیست بسیاری از افراد به دنبال صافکاری بدون رنگ ولوو هستند. 

صافکاری بدون رنگ ولوو

تاریخچه ولوو 

قبل از آنکه بخواهیم نگاهی به صافکاری بدون رنگ ولوو داشته باشیم، بهتر است با تاریخچه ولوو آشنا شویم. ولوو برندی سوئدی است که کار خود را در دهه 90 میلادی آغاز کرد و امروزه به یکی از مهمترین تولید کنندگان خودروهای سنگین در دنیا تبدیل شده است. این کمپانی خدمات مختلفی از جمله تولید کامیون و تریلی را به مشتریانش در سراسر دنیا عرضه می کند. یکی از دلایلی که سبب شده است تولید این ماشین ها مورد توجه قرار گیرد، تقاضای بالا برای حمل و نقل در حجم بالا به نقاط مختلف است. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که امروزه ولوو به برند تاثیر گذاری تبدیل شده است که می تواند در بسیاری از اتفاقات سیاسی و اجتماعی تاثیر گذار باشد. 

انواع صافکاری ماشین ولوو

همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم در این گزارش می خواهیم در مورد صافکاری بدون رنگ ولوو صحبت کنیم. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که صافکاری به چند دسته تقسیم می شود! صافکاری یک کار بسیار تخصصی است که با توجه به میزان آسیبی که به خودرو وارد شده است به دو دسته زیر تقسیم بندی می شود:
•    صافکاری بدون رنگ 
•    صافکاری با رنگ 

صافکاری پی دی ار ولوو

در این روش، قسمت های آسیب دیده خودرو با روش های خاص به حالت اولیه باز می گردد و نیاز به رنگ ندارد. البته باید بدانید زمانی از این روش می توان استفاده کرد که به رنگ خودرو آسیب وارد نشده باشد. اگر رنگ خودرو آسیب ببیند، باید از صافکاری با رنگ استفاده شود. 

صافکاری پی دی ار ولوو

صافکاری با رنگ ولوو

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، در این روش ابتدا فرو رفتگی های خودرو رفع می گردد و پس از آن خودرو رنگ زده می شود. با توجه به این موضوع که در این روش در کنار رفع فرو رفتگی ها، از رنگ نیز استفاده می شود، به همین دلیل قیمت این نوع صافکاری از روش بالا بیشتر است. 

نحوه انجام صافکاری بدون رنگ ولوو

اکنون دیگر وقت آن رسیده است که به موضوع صافکاری بدون رنگ ولوو بپردازیم. این کار به صورت زیر انجام می شود:
•    ابتدا یک صافکار ماهر آسیب های وارده به ولوو را به خوبی بررسی می کند.
•    پس از آن تا جایی که می تواند بخش های دیگر ولوو را خارج می سازد تا به راحتی بتواند بر قسمت های آسیب دیده تمرکز کند و آنها را رفع نماید. 
•    پس از آنکه فرو رفتگی ها به حالت اولیه باز گشتند، آن قسمت پولیش می خورد و کار به اتمام می رسد. 

آیا پولیش و واکس کاری پس از صافکاری مهم است!

اگر به مراحل بالا دقت کنید متوجه می شوید که پولیش کاری یکی از مواردی است که پس از صافکاری بدون رنگ ولوو انجام می شود. دلیل اصلی این امر در ظاهری است که پولیش کاری به اتومبیل می بخشد. این کار سبب می شود که ظاهر خودرو صاف و یک دست به نظر برسد و تمامی نواقص آن از بین برود. به همین دلیل تمامی کسانی که به طور حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند، پس از اتمام پروسه صافکاری آن را پولیش کاری می کنند و این موضوع می تواند نقش موثری در حفظ کارکرد خودرو داشته باشد. 

صافکاری بدون رنگ نیاز به دقت زیادی دارد!

همانطور که ممکن است از قبل بدانید صافکاری بدون رنگ ولوو از صافکاری با رنگ سخت تر است. دلیل اصلی این امر این است که در صافکاری بدون رنگ صافکار باید با دقت و وسواس خاصی قسمت های آسیب دیده را رفع کند و در این شرایط نمی تواند هیچ قسمتی از آن را با رنگ کاور کند. هر کاری که انجام شود بدون هیچ گونه پوششی در دید قرار می گیرد. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند کسانی که می خواهند صافکاری بدون رنگ را انجام دهند، این کار را باید به افراد متخصص بسپارند.

سشوار صنعتی در صافکاری بدون رنگ ولوو 

ممکن است شنیده باشید که در زمان صافکاری بدون رنگ ولوو از سشوار صنعتی استفاده می شود و این سوال برای شما پیش بیاید که سشوار صنعتی چیست! در پاسخ به این سوال باید بگوییم سشوار صنعتی یکی از مهمترین ابزار یک صافکار است! این وسیله این امکان را به وجود می آورد تا صافکار گرما دهی موضعی را با این وسیله آغاز کند و قطعاتی را که آسیب دیده اند صافکاری کند. از سشوار صنعتی معمولا در صافکاری pdr استفاده می شود. 

صافکاری pdr ولوو

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که صافکاری بدون رنگ ولوو به چه صورت انجام می شود. استفاده از میله پی دی آر یکی از روش هایی است که برای اینکار پیشنهاد می شود. این میله ها در اشکال مختلف اهرمی و چرخشی تولید می شوند و هر یک از آنها برای بخش خاصی از خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. 
به طور مثال، میله پی در آر چرخشی برای حرکت بالا و پایین کاربرد دارد و میله پی دی آر اهرمی برای قسمت سقف و کاپوت استفاده می شود. این میله ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و صافکار با توجه به نیاز های خود بهترین گزینه را انتخاب می کند. 

از صافکاری pdr برای چه مواردی استفاده می شود؟

صافکاری pdr در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این صافکاری عمدتا در شرایط زیر پیشنهاد می شود:
•    زمانی که در سطح خودرو ( که در اینجا منظور ولوو است) تو رفتگی هایی ناشی از برخورد اجسام خارجی به وجود آمده است و یا خودرو با جایی تصادف کرده است. 
•    زمانی که در سطح خوردر تورفتگی های ناشی از تصادف بدون ریزش رنگ به وجود آمده است. 
از صافکاری pdr می توان برای کاهش بتونه کاری استفاده نمود. در این مورد توصیه می شود با یک صافکار حرفه ای مشورت شود.

آیا صافکاری بدون رنگ ولوو باعث افت قیمت می شود؟

یکی از سوالاتی که افراد در زمان اقدام برای انجام صافکاری بدون رنگ ولوو می پرسند در مورد افت قیمت اتومبیل است! به طور کلی باید بدانید تصادفات بر روی قیمت خودرو اثر می گذارد و باعث می شود در زمان فروش خودرو کمی از قیمت آن کاسته شود. اما با توجه به این موضوع که در صافکاری بدون رنگ ولوو رنگ خودرو آسیب ندیده است و تنها فرو رفتگی هایی بر روی خودرو به وجود آمده است، در افت قیمت خودرو اثری ندارد. از طرف دیگر صافکاری با رنگ ولوو به شدت بر افت قیمت خودرو اثر می گذارد.

صافکاری بدون رنگ گلگیر ولوو

گلگیر به بخشی از خودرو گفته می شود که وظیفه دارد تا از خودرو در مقابل پاچش آب و گل و لای محافظت نماید. همانطور که می دانید خودرو در زمان حرکت در تماس مستقیم با زمین قرار دارد و اگر این قطعه بر روی خودرو نصب نگردد، به زودی خودرو از کار می افتاد. زیرا قطعات سنگ و یا گل و لای به سیستم برق خودرو آسیب می رسانند و این موضوع می تواند چالش های زیادی را به وجود بیاورد. به همین دلیل به محض اینکه گلگیر ولوو آسیب ببیند باید برای رفع آن اقدام شود. شدت آسیب به ولوو مشخص می کند که به صافکاری بدون رنگ ولوو نیاز دارید یا صافکاری با رنگ ولوو! صافکار با توجه به دانش و تجربه ای که دارد می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

هزینه صافکاری بدون رنگ ولوو

اگر خودرو ولوو شما آسیب ببیند و بخواهید برای صافکاری بدون رنگ ولوو اقدام کنید، بی شک در مورد هزینه آن سوال دارید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پاسخ به این سوال به شدت آسیب و نواحی درگیر بستگی دارد. تا زمانی که صافکار خودرو شما را از نزدیک نبیند، نمی تواند قیمت دقیق و مشخصی را به شما اعلام کند. ب همین دلیل برای استعلام قیمت باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید و با افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه در تماس باشید. 

هزینه صافکاری بدون رنگ ولوو

بازدید دوره ای از خودرو 

درست است که ممکن است روزی شما به صافکاری بدون رنگ ولوو نیاز داشته باشید، اما شما می توانید با استفاده از راهکارهایی طول عمر ولوو خود را افزایش دهید. اولین و مهمترین مسئله ای که تمامی صاحبان خودروهای سنگین باید مد نظر قرار دهند، بازدید دوره ای از خودرو است. معمولا خودروهای سنگین در جاده های بیرون شهری استفاده می شوند و این امر می تواند به خودرو آسیب برساند. در بازدیدهای دوره ای که معمولا 6 ماهه است، اگر قطعه ای از خودرو در حال آسیب دیدن باشد، به سرعت برای رفع آن اقدام می شود و این امر نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر خودرو دارد. 

برای صافکاری بدون رنگ ولوو به کجا مراجعه کنیم؟

بررسی سرچ های اینترنتی نشان می دهد که یکی از دغدغه های اصلی مشتریان در مورد پیدا کردن مکانی معتبر برای صافکاری بدون رنگ ولوو و یا انجام خدمات دیگر خودرو است. شما با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید به لیست کاملی از مراکزی که این خدمات را ارائه می دهند دست پیدا کنید. اما آیا تمامی این مراکز معتبر هستند؟! شما باید قبل از مراجعه به این مراکز اعتبار آنها را مورد بررسی قرار دهید. 
در اولین مرحله باید مجوزهای آن مرکز را به دقت بررسی نمایید و در صورتی که آن مرکز مجوز نداشت هرگز برای دریافت خدمات به آن اعتماد نکنید. از طرف دیگر بهتر است به صورت حضوری به آن مرکز بروید و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید و روش تعمیری آن را بررسی کنید. اگر این مراکز دارای سایت هستند شما می توانید با مراجعه به بخش نظرات مشتریان در مورد اعتبار و تخصص آن مرکز مطلع شوید. این کارها به شما کمک می کنن بهترین گزینه را انتخاب کنید. به این موضوع توجه داشته باشید که انتخاب مرکز تخصصی برای صافکاری اهمیت زیادی دارد. 
جمع بندی 
تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد صافکاری بدون رنگ ولوو در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید صافکاری خودرو با روش های مختلفی از جمله صافکاری pdr انجام می شود و به صاحب خودرو کمک می کند تا هر چه زودتر خودرو خود را بگیرد و با آن رانندگی کند. یکی از مواردی که سبب شده است صافکاری بدون رنگ ولوو مورد توجه باشد عدم افت قیمت پس از این نوع صافکاری است، اما باید بدانید که این روش زمانی قابل اجراست که رنگ خودرو آسیب ندیده است و دچار ریزش نشده است. توصیه می شود برای اینکار با یک فرد متخصص و قابل اعتماد در تماس باشید.

ادامه مطلب را در این قسمت وارد کنید

ادامه مطلب