نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکاری بدون رنگ بی ام و

اتومبیل بی ام دبلیو یکی از محبو ترین اتومبیل ها در جهان است که علاقمندان بسیاری را به خود جلب نموده است. مدل های مختلف این خودرو در بازار ایران وجود دارد. یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان خودروهای بی ام و صافکاری بدنه این نوع خودرو است. بدنه بی ام و مطابق با استانداردهای روز جهان است در نتیجه برای صافکاری نیازمند روش ها و دستگاه های به روزی می باشد که مجموعه های صافکاری کمی در ایران از آن برخودار هستند. در این گالری شما می توانید نمونه موفق صافکاری یک اتومبیل BMW X3 توسط تیم مجرب صافکاری رضایی باشید. صافکاری یکی از مهمترین اقداماتی است که بر روی خودرو انجام می شود. در این شرایط، فرو رفتگی هایی که بر روی بدنه اتومبیل به وجود آمده اند با استفاده از روش های خاص رفع می گردند تا ظاهر اتومبیل درست شود و دیگر مشکلی نداشته باشد. صافکاری انواع مختلفی دارد که با توجه به شدت آسیب وارده به اتومبیل بهترین روش انتخاب می گردد. یکی از سوالاتی که زیاد در این زمینه پرسیده می شود در مورد صافکاری بدون رنگ بی ام و است. با توجه به این موضوع که خودرو بی ام و قیمت بالایی دارد، صاحبان این خودرو تمایل دارند تا از بهترین خدمات برای اتومبیل شان استفاده کنند. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد صافکاری بدون رنگ بی ام و نیاز دارید، در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

صافکاری بدون رنگ بی ام و  - قیمت صافکاری بدون رنگ بی ام و - صافکاری رضایی

برند بی ام و

کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در مورد برند بی ام و نشنیده باشد. این برند یک برند آلمانی است که فعالیت خود را در سال 1913 با ساخت موتور هواپیما آغاز کرد. در آن زمان خودرو به شکلی که امروزه شاهد آن هستیم در دسترس همگان قرار نداشت. پس از جنگ جهانی دوم برند بی ام و ساخت وسایل نقلیه سواری را نیز آغاز کرد و توانست با استفاده از تکنولوژی هایی که در دسترس دارد بهترین محصولات را در اختیار متقاضیان قرار دهد. خودروهای تولیدی این شرکت به حدی با کیفیت هستند که توانسته اند برند بی ام و را به یکی از قدرتمندترین برندهای دنیا تبدیل کنند. 

انواع صافکاری  بی ام و

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در این روش فرو رفتگی های ناشی از تصادفات و آسیب به خودرو رفع می گردد. اما صافکاری انواع مختلفی دارد و به دو دسته صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ دسته بندی می شود. 

صافکاری با رنگ بی ام و

صافکاری با رنگ زمانی انجام می شود که رنگ بدنه خودرو آسیب دیده است. در این شرایط، صافکار ابتدا فرو رفتگی های بدنه خودرو را از بین می برد و پس از آن اقدام به رنگ کردن خودرو می کند. با توجه به این موضوع که در این روش خودرو رنگ می شود هزینه آن در مقایسه با صافکاری بدون رنگ بالاتر است.  

مزایای صافکاری بدون رنگ بی ام و

صافکاری بدون رنگ بی ام و مزایای بسیار زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    هزینه این نوع صافکاری پایین است. 
•    صافکاری بدون رنگ باعث افت قیمت خودرو نمی شود.
•    صافکاری بدون رنگ زمان کمتری نیاز دارد تا انجام شود. 
همانطور که متوجه شده اید عدم افت قیمت خوردرو یکی از مهمترین مزایای صافکاری بدون رنگ بی ام و است که باید با توجه به میزان آسیب دیدگی انجام شود. همچنین، با توجه به این موضوع که این کار نیاز به دقت زیادی دارد باید توسط یک صافکار حرفه ای انجام شود تا مطمئن باشید به بدنه خودرو و اجزای داخلی آن آسیبی وارد نمی شود.

مراحل صافکاری بدون رنگ بی ام و

زمانی که خودرو بی ام و آسیب می بیند و اتومبیل برای صافکاری به تعمیر گاه برده می شود، صافکار طبق مراحل زیر کار خود را آغاز می کند:
•    در اولین مرحله صافکار میزان خسارت وارده به اتومبیل را برآورد می کند. 
•    پس از آن صافکار تلاش می کند تا بدنه اتومبیل را پولیش بزند. این کار مرحله نهایی است که باعث می شود بدنه خودرو صاف به نظر بیاید. 
البته باید بدانید مراحلی که در بالا به آنها اشاره کردیم نگاهی کلی به صافکاری است. گاهی ممکن است مراحل دیگری به مواردی که در بالا اشاره کردیم اضافه شوند تا کار به صورت اصولی و دقیق پیش برود. 

صافکاری بدون رنگ BMW
صافکاری بدون رنگ بی ام و

صافکاری با چه ابزاری انجام می شود؟

صافکاری بدون رنگ بی ام و با استفاده از ابزارهای مختلفی از جمله میله پی دی آر، چکش و دستگاه مکنده انجام می شود. اما انتخاب روش مناسب برای صافکاری به شدت آسیب به اتومبیل و قسمتی که آسیب وارد شده است بستگی دارد و این کار را تنها کسی می تواند انجام دهد که در این زمینه تخصص زیادی دارد. برای اینکار باید به تعمیر گاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید. 

آیا در صافکاری پی دی آر از سشوار صنعتی استفاده می شود؟

سشوارهای صنعتی یکی از مهمترین ابزارهایی هستند که در صافکاری پی دی آر به کار برده می شوند. صافکار از این سشوار برای فرم دادن و صاف کردن قطعات آسیب دیده اتومبیل استفاده می نماید. در واقع، صافکار با استفاده از این سشوار قطعات را گرم می کند تا راحت تر فرم بگیرند و صاف شوند. 

میله پی دی آر از چه فلزی ساخته می شود؟

با توجه به این موضوع که صافکاری بدون رنگ بی ام و کار حساس و دقیقی است، استفاده از میله مناسب اهمیت زیادی دارد. فلزی که در ساخت میله پی دی آر به کار برده می شود از فولاد است. به طور کلی، یک میله مناسب پی دی آر باید سبک و سخت باشد تا بتواند در پروسه صافکاری به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. تهیه میله پی دی آر مناسب یکی از مهمترین مواردی است که صافکاران باید مد نظر قرار دهند.

آیا از صافکاری pdr برای صافکاری بدون رنگ استفاده می شود یا صافکاری با رنگ؟

صافکاری pdr  روشی از صافکاری است که در صافکاری بدون رنگ و در صافکاری با رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. این صافکاری مزایای زیر را دارد:
•    فرو رفتگی های بدنه خودرو را از بین می برد. 
•    این روش در صافکاری های بدون ریزش رنگ به خوبی عمل می کند. 
•    با استفاده از این روش اگر نیاز به صافکاری با رنگ باشد، دیگر نیاز به بتونه کاری نیست. 

صافکاری بدون رنگ بی ام و

 اگر شما به دنبال صافکاری بدون رنگ بی ام و هستید، حتما به این بخش علاقه زیادی دارید. این نوع صافکاری زمانی قابل اجراست که به رنگ بدنه خودرو آسیب وارد نشده است. صافکاری بدون رنگ به دقت و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. زیرا در این روش از هیچ رنگی بر روی خودرو استفاده نمی شود و صافکار باید دقت بالایی داشته باشد تا بتواند تمام فرو رفتگی ها را پوشش دهد. 

هزینه صافکاری بدون رنگ بی ام و

یکی از سوالاتی که در مورد صافکاری بدون رنگ بی ام و پرسیده می شود در مورد هزینه آن است. باید بدانید تعیین هزینه به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان آسیب وارده به خودرو و قسمت هایی که آسیب دیده اند بستگی دارد. در نتیجه، برای استعلام قیمت باید خودرو خود را به مراکز معتبر ببرید. صافکار پس از مشاهده خودرو و برآورد آسیب وارده قیمت نهایی را اعلام می کند و پس از آن می توانید برای درست کردن خودرو خود اقدام نمایید. 

آیا صافکاری بر روی قیمت خودرو اثر می گذارد؟

یکی از دغدغه های صاحبان خودرو در زمینه صافکاری بدون رنگ بی ام و در این مورد است که آیا صافکاری بدون رنگ بی ام و بر روی قیمت آن اثر می گذارد. همانطور که  پیشتر در این متن به آن اشاره کردیم صافکاری بدون رنگ باعث افت شدید قیمت نمی شود، اما این امر به این معنا نیست که هرگز از قیمت خودرو کاسته نمی شود. بهر صورت آسیب به بدنه خورو می تواند افت قیمت را به همراه داشته باشد، اما افت قیمت خودرو در مقایسه با صافکاری با رنگ بسیار کمتر است. 

آیا خودرو نیاز به بازدید دوره ای دارد؟

خودرو از جمله وسایل نقلیه است که با زندگی انسان ها پیوند خورده است و باید دائما مورد بررسی قرار گیرد. یکی از مواردی که صاحبان خودرو باید به آن توجه داشته باشند بازدید دوره ای از خودرو است. توصیه می شود هر 6 ماه یکبار خودرو به تعمیرگاه برده شود تا عملکرد قسمتهای مختلف آن بررسی شود. با این کار می توان در صورت بروز مشکل به سرعت برای رفع آن اقدام کرد و این موضوع اهمیت زیادی دارد. 

صافکاری چقدر طول می کشد؟

یکی دیگر از سوالاتی که در مورد صافکاری بدون رنگ بی ام و پرسیده می شود در مورد مدت زمانی است که طول می کشد تا خودرو صافکاری شود. پاسخ به این سوال به شدت آسیب و روش استفاده برای صافکاری بستگی دارد. معمولا این صافکاری بین 1 هفته تا 30 روز زمان می برد. گاهی شدت آسیب بسیار پایین است و در طی چند روز انجام می شود. گاهی نیز شدت آسیب به قسمت های مختلف زیاد است و ممکن است یک ماه زمان ببرد. 

مراکز معتبر صافکاری بدون رنگ بی ام 

پیدا کردن مراکز معتبر برای انجام صافکاری بدون رنگ بی ام و یکی از دغدغه های اصلی صاحبان خودرو است. همانطور که می دانید اگر صافکاری به درستی انجام نشود، خطر آسیب به اتومبیل وجود دارد. اگر شما در اینترنت سرچ کنید، می توانید لیست کاملی از تعمیرگاه ها داشته باشید، اما اکنون سوال این است که چگونه می توان به آن تعمیرگاه اعتماد کرد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ابتدا باید مجوزهای کسب و کار بررسی شود. همچنین، شما می توانید با مراجعه حضوری کیفیت کار تعمیرگاه را مورد بررسی قرار دهید. اگر آن تعمیر گاه در فضاهای اجتماعی حضور دارد می توانید به بخش رضایت مشتریان بروید. بررسی بخش رضایت مشتریان مشخص می کند که آیا تعمیرگاه قابل اعتماد است یا خیر!

آیا برای صدمات سنگین می توان از صافکاری استفاده کرد؟

همانطور که متوجه شده اید صافکاری معمولا برای شرایطی پیشنهاد می شود که شدت صدمات وارد به خودرو بسیار سنگین نیست! اگر شدت صدمات وارده به خودرو بالا باشد، توصیه می شود که تعویض صورت بگیرد. در این صورت امنیت سرنشینان خودرو تامین می گردد و این امر می تواند در آینده به سود صاحب خودرو باشد. 

اتومبیل بی ام دبلیو یکی از محبو ترین اتومبیل ها در جهان است که علاقمندان بسیاری را به خود جلب نموده است. مدل های مختلف این خودرو در بازار ایران وجود دارد. یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان خودروهای بی ام و صافکاری بدنه این نوع خودرو است. بدنه بی ام و مطابق با استانداردهای روز جهان است در نتیجه برای صافکاری نیازمند روش ها و دستگاه های به روزی می باشد که مجموعه های صافکاری کمی در ایران از آن برخودار هستند. در این گالری شما می توانید نمونه موفق صافکاری یک اتومبیل BMW X3 توسط تیم مجرب صافکاری رضایی باشید. 

صافکاری رضایی

صافکاری رضایی با ارائه خدمات برتر صافکاری با استفاده از مجهزترین ابزار صافکاری خارجی و مواد صافکاری آلمانی برای تعمیر انواع ماشین آسیب دیده ایرانی و خارجی در جهت رفاه حال شهروندان عزیز تهرانی قدم برداشته است. مجموعه صافکاری رضایی با بهره گیری از تیمی حرفه ای و مجرب در زمینه انواع خدات صافکاری مانند سپرسازی، انواع صافکاری بی رنگ، صافکاری تگرگ خوردگی، نقاشی و پولیش، کارشناسی رنگ بدنه خودرو، شاسی کشی و ... آماده ارائه انواع خدمات به همشهریان تهرانی می‌باشد.صافکاری رضایی با ارائه خدمات برتر صافکاری با استفاده از مجهزترین ابزار صافکاری خارجی و مواد صافکاری آلمانی برای تعمیر انواع ماشین آسیب دیده ایرانی و خارجی در جهت رفاه حال شهروندان عزیز تهرانی قدم برداشته است. مجموعه صافکاری رضایی با بهره گیری از تیمی حرفه ای و مجرب در زمینه انواع خدات صافکاری مانند سپرسازی، انواع صافکاری بی رنگ، صافکاری تگرگ خوردگی، نقاشی و پولیش، کارشناسی رنگ بدنه خودرو، شاسی کشی و ... آماده ارائه انواع خدمات  به همشهریان تهرانی می‌باشد. تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد صافکاری بدون رنگ بی ام و در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید اگر بدنه خودرو آسیب ببیند ولی ریزش رنگ نداشته باشد می توان از صافکاری بدون رنگ بی ام و استفاده کرد. این کار باعث می شود که قیمت خودرو افت پیدا نکند و این موضوع اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از روش های صافکاری روش صافکاری با رنگ است و در صورتی که رنگ خودرو آسیب دیده است از آن استفاده می شود. البته باید بدانید اگر شدت آسیب زیاد باشد، توصیه می شود قطعه تعویض گردد. برای اینکار توصیه می شود با یک صافکار حرفه ای صحبت شود. 

صافکاری pdr بی ام و

یکی از روش های صافکاری بدون رنگ بی ام و استفاده از میله پی دی آر است. این میله ها به سه صورت میله های اهرمی، چرخشی و دم ماهی تولید می شوند و هر یک در بخش خاصی از خودرو به کار برده می شوند. میله اهرمی در قسمت کاپوت و سقف اتومبیل به کار برده می شود. میله چرخشی برای حرکت بالا به پایین مورد استفاده قرار می گیرد و میله دم ماهی زمانی مناسب است که فضا برای حرکت محدود است. با توجه به این موضوع انتخاب میله پی دی آر به قسمت آسیب دیده به اتومبیل بستگی دارد. 

صافکاری pdr بی ام و