نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکاری بدون رنگ لکسوس

صافکاری بدون رنگ لکسوس

اگر وسیله نقلیه شما دچار یک فرورفتگی نامطلوب شده است، خواه جای خراشی در پارکینگ باشد یا فرورفتگی ناشی از تصادف، احتمال زیادی وجود دارد که بتوان آن را با PDR تعمیر کرد. صافکاری PDR لکسوس برای این است که بتوان اکثر فرورفتگی‌های جزئی را توسط متخصصین تعمیر فرورفتگی تعمیر و صافکاری کرد، تا زمانی که رنگ هنوز سالم باشد و ماهیت فرورفتگی خیلی پیچیده نباشد. از آنجایی که تعمیر فرورفتگی بدون رنگ می تواند 80 تا 90 درصد فرورفتگی ها را از بین ببرد، بهترین راه برای از بین بردن فرورفتگی از ماشین شما است. اگر بتوانیم به ناحیه پشت فرورفتگی دسترسی داشته باشیم، اغلب می‌توانیم فرورفتگی را با فرآیند ترمیم فرورفتگی بدون رنگ ماساژ دهیم. بهترین چیز در مورد صافکاری PDR لکسوس این است که ما نیازی به افزودن پرکننده بدنه، نیاز به رنگ آمیزی مجدد یا حتی ایجاد اختلال در رنگ کارخانه خودروی شما در طول فرآیند تعمیر نداریم. به همین دلیل، PDR نسبت به فرآیند سنتی ترمیم فرورفتگی که در آن پانل بدنه سمباده می‌شود، پرکننده بدنه اضافه می‌شود و پانل دوباره رنگ می‌شود، زمان‌بر بسیار کمتری دارد.

Image
Image

نحوه انجام صافکاری PDR لکسوس

اشکال های فرورفتگی های که با PDR قابل ترمیم هستند
هر فرورفتگی به نوعی منحصر به فرد است. هیچ دو وسیله نقلیه دقیقاً شکل یکسانی ندارند و هیچ دو شی یا وسیله نقلیه دیگری که می تواند به وسیله نقلیه شما آسیب برساند دقیقاً شکل یکسانی ندارند. به همین دلیل، ما شاهد تنوع گسترده ای از فرورفتگی ها در هر شکل و اندازه هستیم. ممکن است تعجب کنید - "شکل فرورفتگی من چگونه بر توانایی آن برای ترمیم با فرآیند ترمیم فرورفتگی بدون رنگ تاثیر می گذارد؟" - پاسخ کمی طولانی است، اما در قابل تعمیر بودن آن نقش دارد!

پیچیدگی فرورفتگی

بخش مهمی از ترمیم فرورفتگی بدون رنگ و تعیین اینکه آیا این فرآیند می تواند فرورفتگی شما را ترمیم کند یا خیر، ارزیابی پیچیدگی خود فرورفتگی است. فرورفتگی پیچیده تر به این معنی است که ترمیم آن دشوارتر است. چند عامل مختلف وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:

ایجاد چین در فرورفتگی

اگر فرورفتگی چین خورده باشد، به این معنی است که ممکن است با PDR نتوان آن را ترمیم کرد. اگرچه تکنسین های ماهر PDR در جهان وجود دارد، اما چین و چروک ها باعث می شود که پانل بدنه به شکل معمولی خود بازگردد. یک مثال خوب از پیچیدگی فرورفتگی و چگونگی تأثیر چروک شدن بر روند ترمیم فرورفتگی، فشار دادن قوطی یا بطری پاپ است. اینجوری بهش فکر کن وقتی قوطی یا بطری پاپ را فشار می دهید، فرورفتگی ایجاد می کند. اگر فرورفتگی که در آن باقی می گذارید گرد و صاف است، می توانید به طور معمول قوطی یا بطری را با دستان خود دستکاری کنید و به راحتی فرورفتگی را فشار دهید تا به شکل اولیه خود بازگردد.

با این حال، اگر قوطی یا بطری را هنگام فشار دادن آن را چروک کنید، مهم نیست که چقدر سعی می کنید چین را بیرون بیاورید، یک برآمدگی همیشه وجود خواهد داشت. شما می توانید به مبارزه با فرورفتگی و چین تا جایی که می خواهید ادامه دهید، تقریباً هرگز به شکل اولیه خود باز نمی گردد. همین نظریه در مورد وسیله نقلیه شما نیز صدق می کند. اگرچه اغلب از مواد مختلفی استفاده می شود و رنگ خودرو دارای خواص و خاصیت ارتجاعی متفاوتی است، فرورفتگی گرد راحت تر بیرون می آید و چروک شدن آن را دشوار می کند.

قیمت صافکاری PDR لکسوس

اگر می‌خواهید با کسری از هزینه و در زمان کمتری فرورفتگی وسیله نقلیه خود را خالی کنید، فرآیند تعمیر فرورفتگی بدون رنگ راهی عالی برای بازیابی پانل‌های بدنه خودروی شماست. قیمت صافکاری PDR لکسوس نیز بستگی به میزان فرورفتگی و تعداد آنها و تکنیسین ان دارد. اکثر تعمیرات فرورفتگی بدون رنگ را می توان با هزینه بسیار کمتری نسبت به رنگ آمیزی مجدد و تعمیرات سنتی انجام داد و در کمتر از یک روز کامل می شود!

ما می دانیم که بسیاری از شما هنوز در مورد فرآیند ترمیم فرورفتگی بدون رنگ سؤال دارید، بنابراین ما یک راهنمای عمیق برای پاسخ به بسیاری از سؤالات PDR که ممکن است داشته باشید ایجاد کرده ایم. پس از خواندن این مطلب، درک بهتری از فرآیند تعمیر و اینکه آیا خودروی شما با PDR قابل تعمیر است یا خیر، خواهید داشت.

بهترین صافکاری بدون رنگ لکسوس

اکثر تکنسین‌های PDR لکسوس دارای ابزارها، پیک‌ها، چکش‌ها و تجهیزات ویژه‌ای هستند که امکان برداشتن برخی از فرورفتگی‌ها را با چین‌خوردگی ملایم ممکن می‌سازد، اما این فرورفتگی‌ها معمولاً باید با روند سنتی تعمیر فرورفتگی تعمیر شوند، زیرا رنگ و بدنه باید مختل شود. پرکننده باید اعمال شود. در برخی موارد شدید، پانل حتی ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

عمق فرورفتگی

نکته مهم دیگر عمق فرورفتگی در وسیله نقلیه شما است. ترمیم فرورفتگی های کم عمق تر نسبت به فرورفتگی های عمیق تر اغلب آسان تر است. با توجه به اینکه قسمت بیشتری از پانل بدنه خودرو تحت تأثیر یک فرورفتگی عمیق‌تر قرار می‌گیرد، می‌تواند قابلیت تعمیر و یکپارچگی پانل بدنه خودرو را نیز محدود کند. هر چه عمق فرورفتگی بیشتر باشد، احتمال بازگشت پانل به شکل اولیه کمتر خواهد بود.

حد الاستیک رنگ خودرو شما نیز یک عامل تعیین کننده خواهد بود. رنگ خودرو فقط قبل از شروع به ترک خوردن می تواند تا حد زیادی خم شود. خاصیت ارتجاعی رنگ در خودروسازان مختلف متفاوت است. برخی از وسایل نقلیه دارای ضخامت ها و مواد افزودنی مختلف در درد هستند که باعث می شود رنگ آنها انعطاف پذیرتر شود در حالی که برخی دیگر شکننده تر هستند. خودرویی با رنگ انعطاف‌پذیرتر می‌تواند فرورفتگی عمیق‌تر و پیچیده‌تری را بدون ترک خوردن حفظ کند، و خودرویی با رنگ شکننده‌تر و پوشش شفاف‌تر در صورت آسیب زودتر ترک می‌خورد.

صافکاری بدون رنگ لکسوس رضایی

تکنسین های صافکاری PDR لکسوس آموزش دیده اند تا قبل از تعمیر وسیله نقلیه شما به دنبال ترک های استرس و سایر علائمی باشند که نشان می دهد آسیب ممکن است از حد الاستیک رنگ فراتر رفته باشد. اگر رنگ دارای علائم ترک خوردگی باشد، پانل شما نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارد و به فرآیند سنتی ترمیم فرورفتگی نیاز است. زمان آن فرا رسیده است که برای آن فرورفتگی به یک تعمیرگاه بدنه خودرو بروید!

صافکاری بدون رنگ لکسوس رضایی