نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکاری بدون رنگ نیسان

در قرن 18 میلادی اولین نمونه های خودرو در دسترس عموم قرار گرفتند و در تمامی این سال ها خودرو پیشرفت های زیادی کرد تا به شکلی که امروزه شاهد آن هستیم درآمد. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند پیشرفت خودرو در قرن بیست و یکم بسیار چشمگیر بوده است، به گونه ای که امروزه خودرو به بخش بسیار مهمی از زندگی انسان ها تبدیل شده است و تقریبا زندگی بدون خودرو امکان پذیر نیست. اما همانطور که می دانید گاهی تصادفات باعث می شوند ظاهر خودرو به شدت تحت تاثیر قرار گیرد و همین امر صاحبان خودرو را وادار می کند تا برای تعمیر ماشین خود اقدام نمایند. صافکاری خودرو یکی از کارهایی است که زیاد در مورد آن شنیده ایم. صافکاری ( همانطور که از نامش مشخص است) می تواند به رفع فرورفتگی های بدنه خودرو کمک کند. این کار با روش های مختلفی انجام می شود که یکی از آنها صافکاری بدون رنگ است. در ادامه این گزارش تلاش می کنیم تا در مورد صافکاری بدون رنگ نیسان صحبت کنیم.

صافکاری بدون رنگ نیسان  - قیمت صافکاری بدون رنگ نیسان - صافکاری رضایی

صافکاری ماشین های خارجی

قبل از آنکه بخواهیم در مورد صافکاری بدون رنگ نیسان صحبت کنیم، بهتر است نگاهی به این موضوع داشته باشیم که صافکاری چیست و به چه هدفی انجام می شود! همانطور که می دانید در حین رانندگی ممکن است ضربه هایی به خودرو وارد گردد و همین امر باعث به وجود آمدن فرو رفتگی ها، قر شدگی و خط و خش بر روی بدنه خودرو می شود. بدنه ای که در اتومبیل به کار رفته است از  چند لایه فلز سخت ساخته شده است و این فلزات در دمای بسیار بالا حرارت داده شده اند تا بتوانند برای کاور اتومبیل به کار بروند.
 کسی که می خواهد آسیب های وارد به اتومبیل را بر طرف کند از ابزارهای متفاوتی از جمله چکش های مخصوص استفاده می کند و با ضربه به زدن به بدنه ماشین قسمت های آسیب دیده و فرو رفته را با قسمت های دیگر اتومبیل یک دست می سازد.

صافکاری یک کار تخصصی است!

بسیاری از کسانی که می خواهند برای صافکاری بدون رنگ نیسان اقدام کنند، تصور می کنند این کار بسیار ساده است و می توانند اتومبیل خود را دست هر شخصی بسپارند. به همین دلیل دائما به دنبال کسی هستند که کار صافکار اتومبیل را با قیمت ارزان انجام می دهد. در همین جا به شما اعلام می کنیم صافکاری یک کار بسیار تخصصی است و اگر شما اتومبیل خود را دست هر شخصی بسپارید، خطر آسیب به بخش های دیگر اتومبیل وجود دارد. به همین دلیل اگر می خواهید از خودرو خود محافظت نمایید، بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشید و اتومبیل خود را به کسانی بسپارید که آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند. 

انواع صافکاری ماشین های خارجی

اکنون که با حیطه صافکاری آشنا شدید، بهتر است صحبت در مورد صافکاری بدون رنگ نیسان را آغاز کنیم. همانطور که ممکن است از قبل شنیده باشید صافکاری به دو دسته تقسیم می شود که به شرح زیرند:
•    صافکاری بدون رنگ 
•    صافکاری با رنگ 

صافکاری بدون رنگ نیسان

وقتی می خواهیم در مورد صافکاری بدون رنگ نیسان صحبت کنیم، بهتر است نگاهی به این موضوع داشته باشیم که منظور از صافکاری بدون رنگ چیست! در پاسخ به این سوال باید بگوییم گاهی شدت آسیب به بدنه خودرو به گونه ای نیست که رنگ خودرو از بین برود. 
به طور مثال تصور کنید رنگ آبی نیسان شما در طی آسیبی که دیده است تغییر نکرده است. تنها فرو رفتگی هایی در سطح خودرو به وجود آمده است که برطرف کردن آنها نیاز به مهارت دارد. در این صورت برای صافکاری بدون رنگ نیسان اقدام می شود. بدیهی است که قیمت صافکاری بدون رنگ نیسان پایین از صافکاری با رنگ است، زیرا در این صافکاری رنگ زدن به خودرو ( که می تواند هزینه های زیادی داشته باشد) حذف می گردد. 

برند نیسان 

با توجه به این موضوع که می خواهیم در مورد صافکاری بدون رنگ نیسان صحبت کنیم، بهتر است با برند نیسان آشنایی پیدا کنیم. برند نیسان برندی ژاپنی است که فعالیت خود را در سال 1933 آغاز گرد. یکی از مواردی که سبب شد خودروهای تولیدی این شرکت مورد توجه قرار گیرند ساختار بسیار سفت و با کیفیت آنهاست. در ساخت خودروهای این شرکت از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود و آنها بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته می شوند و این موضوع به خوبی در ساختار این خودرو ها تداعی یافته است. 

برند نیسان 
صافکاری بدون رنگ نیسان

این برند در بیش از بیست کشور دنیا کارخانجات خود را راه انداخته است و اکنون خودروهای این شرکت به بیش از 160 کشور در سراسر دنیا عرضه می گردد. شعار اصلی برند نیسان بدین صورت است: «قدرت از درون می آید!». این شعار اکنون به شعاری الهام بخش تبدیل شده است و بسیاری از افراد خودروهای برند نیسان را خودروهایی شگفت آور با قدرتی بی نظیر می دانند. 

مراحل صافکاری بدون رنگ نیسان

اکنون دیگر باید صحبت در مورد مراحل صافکاری بدون رنگ نیسان را آغاز کنیم. همانطور که پیشتر در این متن به آن اشاره کردیم برای این نوع صافکاری به هیچ رنگی نیاز نیست و همین امر سبب شده است که قیمت آن در مقایسه با موارد دیگر کاهش پیدا کند. مراحل صافکاری بدون رنگ نیسان به صورت زیر هستند:
•    ابتدا صافکار ماهر سطح ماشین را به طور دقیق بررسی می کند و میزان خسارات وارده را برآورد می نماید. 
•    پس از آن صافکار تلاش می کند تا با استفاده از چکش فر رفتگی های ایجاد شده در سطح بدنه ماشین را از بین ببرد. 
•    گاهی شدت آسیب زیاد است و صافکار از دستگاه مکنده استفاده می نماید تا آسیب دیدگی ها را از بین ببرد. 
•    پس از آنکه فرو رفتگی ها از بین رفتند و سطحی یک دست بر روی بدنه اتومبیل به وجود آمد، صافکار به سراغ پولیش کاری می رود تا سطح اتومبیل زیبا و یکدست گردد. 

در اینجا به نکته بسیار مهمی در مورد صافکاری بدون رنگ نیسان اشاره می کنیم. این کار بسیار تخصصی است و هر کسی از پس آن بر نمی آید. همانطور که متوجه شده اید در صافکاری برای رفع فرو رفتگی ها از چکش یا دستگاه مکنده استفاده می شود. اگر چکش بیش از حد به سطح بدنه خودرو ضربه بزند و یا دستگاه مکنده باعث شود که فلز کشیده شود ممکن است سبب شود فلز سطح نا مناسبی به خود بگیرد و این موضوع می تواند نمای بسیار بدی را در خودرو به وجود بیاورد. به همین دلیل اگر می خواهید برای صافکاری بدون رنگ نیسان اقدام نمایید تنها باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. 

هزینه صافکاری بدون رنگ نیسان

شاید بتوان گفت یکی از سوالاتی که دائما در زمینه صافکاری بدون رنگ نیسان پرسیده می شود در مورد هزینه آن است! این امر بسیار عادی است، زیرا صاحبان خودرو می خواهند بوجه کافی را برای اینکار کنار بگذارند و سپس برای اینکار اقدام نمایند. با توجه به این موضوع که قیمت صافکاری بدون رنگ نیسان به شدت آسیب وارده به خودرو بستگی دارد، باید صافکار خودرو را ببیند و سپس قیمت را اعلام کند. به همین دلیل توصیه می شود برای برآورد هزینه صافکاری بدون رنگ نیسان با افراد متخصص در تماس باشید. 

بهترین صافکاری بدون رنگ نیسان

بهتر است بدانید کارشناسان خودرو بر این باور هستند که صافکاری بدون رنگ نیسان ایده هوشمندانه ای است و مزایای بسیاری زیادی را برای صاحب نیسان به همراه دارد. برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:
•    در صافکاری بدون رنگ قطعات آسیب دیده اتومبیل بدون اینکه رنگ شوند ترمیم می گرند. 
•    وقتی قطعات ترمیم می شوند و رنگ مجدد بر آنها خورده نمی شود، قیمت خودرو در زمان خرید و فروش افت پید نمی کند و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. 
•    صافکاری بدون رنگ نیسان در زمان کمتری انجام می شود. این موضوع برای کسانی که به خودرو نیسان خود نیاز دارند  حائز اهمیت است و می توانند هر چه زودتر از خودرو نیسان خود استفاده نمایند.
امروزه از متدهای بسیار جدیدی برای صافکاری بدون رنگ نیسان استفاده می شود. این متدها سبب شده اند که انجام این کار در زمان بسیار کمتری ( در مقایسه با گذشته) امکان پذیر باشد، در نتیجه صاحبان خودرو به سمت کسانی می روند که از علم روز دنیا پیروی می کنند و تلاش می کنند تا با وسایل و تکنولوژی جدید خودرو را صافکاری نمایند. به همین دلیل تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت دارند باید تلاش کنند تا علم خود را در این رابطه به روز نگه دارند. 

صافکاری خود را از کجا پیدا کنیم؟

یکی دیگر از سوالاتی که دائما در زمینه صافکاری بدون رنگ نیسان پرسیده می شود در مورد پیدا کردن مراکز معتبر برای صافکاری است. باید بدانید که امروزه تمامی صنایع به سمت دیجیتال شدن پیش رفته اند و بسیاری از کسانی که در این حوزه فعالیت دارند برای کسب و کار خود وب سایت راه انداخته اند. به همین دلیل شما می توانید با یک سرچ ساده در اینترنت محل مناسبی را برای صافکاری خودرو خود پیدا کنید. توصیه می شود قبل از سپردن خودرو خود به این مراکز در مورد آن از مشتریان دیگر پرس و جو کنید و با دید باز به آن مرکز مراجعه نمایید. در زمان مراجعه به صافکاری به نکات زیر توجه داشته باشید:
•    از صافکار بخواهید تمامی اطلاعات را به طور دقیق در اختیار شما قرار دهد و به شما بگویید شدت ضربه چقدر است و اینکه آیا به قسمت های داخلی خودرو آسیب وارد شده است یا خیر!
•    از صافکار بخواهید تا مدت زمان تحویل خودرو را به شما اعلام کند. اینکار سبب می شود تا برای خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. 
تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات دقیقی را در مورد صافکاری بدون رنگ نیسان در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید در صافکاری با استفاده از چکش و یا دستگاه مکنده فرو رفتگی های به وجود آمده بر روی بدنه اتومبیل از بین می رود و خودرو دوباره مثل روز اولش می شود. همچنین، با توجه به این موضوع که در این صافکاری رنگ مجدد به بدنه خودرو زده نمی شود از قیمت آن کاسته نمی شود. همچنین، این صافکاری در مدت زمان کمتری انجام می شود و این موضوع به نفع صاحبان خودرو است. اما باید بدانید صافکاری یک کار تخصصی است و برای اینکار باید به افراد متخصص مراجعه نمایید. در غیر اینصورت از انجام این کار رضایت نخواهید داشت. 

صافکاری با رنگ نیسان

با توجه به صحبت هایی که در مورد صافکاری بدون رنگ نیسان کردیم متوجه شده اید که صافکاری با رنگ وقتی صورت می گیرد که شدت ضربه به حدی زیاد است که باعث شده است رنگ خودرو از بین برود در این صورت در کنار رفع فرو رفتگی ها باید از رنگ بر روی خودرو استفاده کرد و همین امر بر روی هزینه اثر می گذارد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از اینکه کار صافکاری بدون رنگ نیسان را آغاز کنید، با افراد متخصص در این زمینه در تماس باشید و از آنها مشاوره بگیرید. 

صافکاری با رنگ نیسان