نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

دستگاه مکش یکی از ابزارهای مهم در رفع قری و تو رفتگی بدنه خودرو می‌باشد. لازمه کار با دستگاه مکش، مهارت و تجربه صافکار است. یک صافکار با تجربه به خوبی به اصول استفاده از دستگاه مکش برای انجام صافکاری بدون رنگ آگاه است و با به کار بستن آنها بهترین نتیجه را برای ترمیم آسیب بدنه خودرو رقم خواهد زد.

صافکاری با دستگاه مکش

با افزایش روز افزون تعداد اتومبیل‌های موجود در شهرها و جاده، شاهد افزایش بی رویه تصادفات کوچک و بزرگ هستیم. تصادفاتی که حداقل خسارتی که وارد می‌کنند آسیب به بدنه خودرو می‌باشد. این خسارت‌های وارد شده به بدنه علاوه بر تاثیر نامطلوب در ظاهر اتومبیل بر قیمت آن نیز تاثیر بسیاری باقی می‌گذارد در نتیجه صاحبان خودرو همیشه باید به دنبال بهترین راهحل‌ها برای رفع آسیب‌های بدنه اتومبیل باشند. یکی از مطمئن ترین روش‌ها برای کاهش حداقلی قیمت خودرو در نتیجه تصادفات استفاده از صافکاری بدون رنگ یا صافکاری بی رنگ می‌باشد که صافکاری حرفه ای با روش‌ها و متدهای متفاوتی آن را اجرا می‌نمایند.


صافکاری بدون رنگ


امروزه با پیشرفت تکنولوژی صافکاری بدون رنگ با تحول چشمگیری مواجه شده است. ظهور ابزار صافکاری جدید و دستگاه‌های جدید صافکاری بیرنگ مسیر را برای انجام عملیات صافکاری بی رنگ بسیار سهل و آسان نموده است. البته این سهل و آسان شدن تنها برای افراد حرفه ای مفهوم دارد. کسانی که در گذشته زمان زیادی را با ابزار ابتدایی صرف صافکاری بدون رنگ اتومبیل‌ها در صافکاری می‌نمودند امروزه با استفاده از دستگاه‌ها و ابزار جدید صافکاری زمان انجام صافکاری نسبت به گذشته کاهش یافته است و این کار راحت تر شده است. این ابزار متنوع متدها و اصولی دارند که برای استفاده از هریک از آنها نیازمند تجربه زیادی خواهید بود. یکی از مهمترین دستگاه‌های صافکاری بدون رنگ دستگاه مکش است.


دستگاه مکش


دستگاه مکش یکی از ابزارهای مهم در رفع قری و تو رفتگی بدنه خودرو می‌باشد. این دستگاه بیشتر برای خودروهایی که دارای طراحی منحنی هستند مانند پژو 206 کاربرد دارد. لازمه کار با دستگاه مکش، مهارت و تجربه صافکار است. یک صافکار با تجربه به خوبی به اصول استفاده از دستگاه مکش برای انجام صافکاری بدون رنگ آگاه است و با به کار بستن آنها بهترین نتیجه را برای ترمیم آسیب بدنه خودرو رقم خواهد زد.


صافکاری با دستگاه مکش


صافکار با استفاده از ایجاد مکش و فشرده کردن هوا در خلاف جهت فرو رفتگی و قری ایجاد شده در بدنه خودرو با استفاده از دستگاه مکش در جهت بیرون کشیدن بدنه خودرو اقدام می‌نماید. این روش با استفاده از دستگاه‌های مدرن مکش صافکاری مهیا است که  دارای قابلیت تنظیم فشار هوا را دارند توسط صافکاران حرفه ای انجام می‌شود. صافکاری با دستگاه مکش جزو خدمات صافکاری بدون رنگ است. یکی از بزرگترین مزیت‌های این روش استفاده از عامل بی ضرر فشار بر روی بدنه خودرو به جای عوامل گرما، برش و مواد شیمیایی است که خود می‌توانند آسیب دیگری را به بدنه وارد نمایند، مکش ایجاد شده با استفاده از دستگاه مکش حداقل آسیب را به بدنه و رنگ خودرو وارد می‌نمایند. علاوه بر آن رفع فرو رفتگی و قری در کمترین زمان ممکن اتفاق می‌افتد. از این روش بیشتر در خودروهای لوکس و خارجی استفاده می‌شود.

 مجموعه صافکاری رضایی با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌های مکش صافکاری خارجی، عملیات صافکاری بدون رنگ را به بهترین شیوه بر روی انواع ماشین اجرا می‌نمایند. شما می‌توانید با دریافت راهنمایی و مشاوره لازم از متخصصان صافکاری این مجموعه بهترین نتیجه را به دست آورید.