نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

اتومبیل بی ام و یکی از اتومبیل های محبوب در ایران است که در صورت آسیب به بدنه آن باید به دنبال یک صافکار حرفه ای و با تجربه در رابطه با صافکاری بی ام و بود. صافکاری رضایی یکی از موفق ترین صافکاری های شهر تهران در زمینه انواع ماشین های خارجی به خصوص بی ام دبیلو می باشد. 

 

صافکاری بدون رنگ x3

صافکاری بی رنگ بی ام و

اتومبیل بی ام و یکی از اتومبیل های محبوب در ایران است که در صورت آسیب به بدنه آن باید به دنبال یک صافکار حرفه ای و با تجربه در رابطه با صافکاری بی ام و بود. صافکاری رضایی یکی از موفق ترین صافکاری های شهر تهران در زمینه انواع ماشین های خارجی به خصوص بی ام دبیلو می باشد. در ادامه تصاویری از یک صافکاری بی رنگ اتومبیل بی ام و x3 را مشاهده می نمایید.

صافکاری رضایی


صافکاری رضایی نام آشنایی در میان مجموعه های صافکاری شهر تهران می باشد که مشتریان بسیاری از سراسر استان تهران و حتی سایر شهرستان ها داشته است. این مجموعه با بهره گیری از به روزترین دستگاه های صافکاری جهان به خصوص دستگاه های صافکاری آلمانی در کنار مهارت متخصصین خود توانسته است انواع صافکاری، صافکاری بی رنگ، صافکاری و نقاشی، لیسه گیری، تعمیر رکاب، سپر سازی، شاسی کشی و ... را بر روی انواع اتومبیل خارجی و داخلی به بهترین شکل اجرا نماید. این مجموعه خدمات دیگری در زمینه کارشناسی رنگ بدنه خودرو و کارشناسی بدنه خودرو و شناسایی قطعات ترمیمی یا تعویضی را برای مشتریان خود با بالاترین دقت با استفاده از ابزار دقیق کارشناسی بدنه خودرو انجام می‌دهد. برای آگاهی از تعرفه ها و دریافت مشاوره از این مجموعه کافی است با مشاورین ما تماس حاص فرمایید.

ادامه مطلب را در این قسمت وارد کنید

ادامه مطلب