نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکاری حرفه ای

صافکاری حرفه ای که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است به راحتی می‌تواند در کمترین زمان بهترین بازدهی را به نمایش بگذارد. چنانچه شما به دنبال تعمیرات بدنه خودرو به صورت تخصصی و حرفه ای هستید، باید به دنبال صافکاری با تجربه و سابقه بالا باشید. بدین ترتیب می توانید خدمات صافکاری ماشین را با در نظر گرفتن نکات خاصی به خوبی دریافت نمایید. متاسفانه برخی از افراد آنچنان که باید و شاید نمی توانند از خدمات تخصصی و حرفه ای استفاده کنند؛ چرا که شاید منبع و مرکز معتبری را در این زمینه نمی شناسند. توصیه ما به شما این است که سعی کنید از خدمات آنلاین در این زمینه غافل نشوید به این دلیل که شما با شناخت کامل تعمیرات بدنه قادر هستید، ظرافت، دقت و کیفیت بیشتری را مشاهده نمایید. امروزه برخی از تعمیرگاه های صافکاری ماشین، آنچنان که باید و شاید افراد توجهی به کیفیت کار ندارند.  

صافکاری حرفه ای - صافکاری و نقاشی حرفه ای در تهران - صافکاری رضایی

نقاشی صافکاری حرفه ای

حرفه ای ترین نقاشی های صافکاری حرفه ای برای ماشین های خارجی را حتی شما می توانید از خدمات آنلاین بخواهید. به این نکته دقت نمایید که کیفیت و مواد اولیه خاصی برای ساخت خودروهای خارجی به کار رفته است که در هنگام صافکاری حرفه‌ای و نقاشی آن صافکار باید مهارت بسیار بالایی داشته باشد، این گونه هیچ گونه مشکلی بر روی ظاهر خودرو به وجود نمی آید. متاسفانه بسیاری از افراد نا وارد خسارت جبران ناپذیری را در هنگام نقاشی صافکاری بر روی خودرو ایجاد می کنند و به همین دلیل باید از یک مرکز تخصصی در این زمینه کمک بگیرید. انواع صافکاری نقاشی به دلیل برطرف کردن انواع خط، خش و خراشیدگی مورد توجه قرار می گیرد. از نقاشی صافکاری حرفه ای شما می توانید بهترین کیفیت را در پایان کار انتظار داشته باشید. فرایند نقاشی آن چنان که شما فکر می کنید کار ساده ای نیست و صددرصد به تبحر نقاش مرتبط است.  

امروزه صافکاری به یکی از موفق ترین خدمات حوزه خودرو تبدیل شده است. با گسترش هرچه بیشتر استفاده از ماشین و افزایش تعداد آنها در شهرها و جاده های کشور، صافکاری و سایر فعالیت های مربوط به ترمیم و تعمیر بدنه خودرو از جایگاه خاصی برخودار گردیده اند. 
با توجه به قیمت روزافزون اتومبیل و روی آوردن مردم به خرید اتومبیل های دسته دوم، صافکاری حرفه ای بدنه خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. توجه به این نکته که هر لکه، فرو رفتگی، برآمدگی یا رنگ ریختگی بدنه خودرو می تواند قیمت آن را تا حد زیادی کاهش دهد، صاحبان خودرو را بر آن داشته است برای جلوگیری از افت شدید قیمت اتومبیل خود، ماشین های تصادفی خود را به یک صافکار حرفه ای بسپارند تا با انجام یک صافکاری بی نقص، بدنه خودرو مانند روز اول نمایش داده شود و اتومبیل با کاهش قیمت شدیدی مواجه نگردد.

ویژگی یک صافکاری حرفه ای

از خدمات یک صافکاری حرفه ای بهتر است بدانید که صافکار باید به صورت بدون رنگ تعمیرات خود را بر روی بدنه اعمال کند. این چنین است که خودرو کم ترین افت را تجربه می‌کند. هم چنین عدم تعویض قطعه باعث می شود تا علاوه بر هزینه کمتر برای مشتری خودرو به تواند کیفیت اصلی خود را هم چنان حفظ کند. اصولا بسیاری از صافکاران حرفه ای و ماهر با استفاده از صافکاری و نقاشی مشکلات این چنینی را به راحتی حل می کنند.
همیشه صافکار باید بداند که اگر مجبور است به رنگ کردن ماشین بپردازد، باید به گونه ای عمل کند که نه توان به درستی رنگ ماشین را تشخیص داد و هر قسمتی دقیقا باید به شکل خاص شفافیت و براقیت خود را نشان دهد. در صافکاری حرفه ای صافکار به این نکته نیز توجه می کند که نباید هیچ گونه قطعه و حتی یک پیچ از قلم بیفتد.

قیمت صافکاری حرفه ای
صافکاری حرفه ای

خدمات مختلف صافکاری حرفه ای

آن دسته از عزیزانی که با خدمات صافکاری حرفه ای آشنا هستند به خوبی می دانند که با چه اصطلاحاتی ممکن است رو به رو شوند مانند شاسی کشی، دستگاه مکش، رنگ کوره ای و یا پولیش خودرو که هر کدام می تواند ضرورت خاصی را بیان کند. به عنوان مثال در شاسی کشی با روش‌های مختلف از جمله چهار پایه، دستگاه شاسی کش و یا میله شاسی را تعمیر می کنند. هم چنین با دستگاه مکش می توان قسمت های تو رفته خودرو را مورد بررسی قرار داد. استفاده از رنگ کوره ای که جزء رنگ هاکه بهیی فوق العاده است در صافکاری بسیار مورد توجه است. البته در پولیش خودرو اصولا ۸ تا ۱۰ لایه رنگ بر روی ورق های بدنه خودرو به کار می رود که پولیش بدنه  می تواند رنگ اتوموبیل را براق تر نشان دهد و صددرصد صافکاری حرفه ای می تواند پولیش قابل قبول تری را به نمایش بگذارد.  

تفاوت صافکاری حرفه ای بی رنگ و بدون رنگ

برای انجام صافکاری حرفه ای ممکن است سوالات زیادی برای بسیاری از افراد به وجود آید. این گونه که که چه تفاوتی بین صافکاری با رنگ و یا صافکاری بی رنگ وجود دارد؟ اصولا در صافکاری و نقاشی بی رنگ صافکار هدف خود را این چنین در نظر می‌گیرد که هر فرورفتگی و یا برآمدگی خودرو را به تواند به راحتی صاف نماید. استفاده از دستگاه پمپ باد که به آن دستگاه مکش گفته می‌ شود و یا چکش‌ کاری این فرآیند انجام می پذیرد. شاید اگر به یک صافکاری حرفه ای مراجعه نکنید لکه و موج ها خاصی را بر روی بدنه خودرو مشاهده نمایید. اما در صافکاری نقاشی با رنگ اصولا صافکار کار با استفاده از رنگ و پولیش هر نوع آسیبی که بر روی بدنه خودرو وارد شده است را تعمیر می کند که این چنین شما باید افت قیمت را برای خودرو خود در نظر بگیرید که البته وابسته به تبحر صافکار در بسیاری از موارد شاید وجود رنگ آن چنان مشهود نباشد.

ابزار یک صافکار حرفه ای با رنگ

صافکاری حرفه ای صددرصد ابزار خاصی را در اختیار دارد که این ابزار ها کاملا تخصصی هستند و یک صافکار ماهر و با تجربه می تواند به راحتی از هر کدام استفاده کند. ابزار صافکاری با رنگ و بدون رنگ کاملا متفاوت است. صافکاری با رنگ شامل انواع لوازم مختلفی هست مانند: شاسی کش، دستگاه جوش و حتی سنباده و ...  اشاره کرد که هر کدام متناسب با آسیب ماشین از آنها استفاده می شود. از شاسی کش شما می‌توانید با استفاده از جرثقیل حالت اولیه خودرو را بعد از آسیب برگردانید. با استفاده از  سمباده نیز که برقی و یا دستی هستند می توان برای این که محل آسیب دیده به حالت اول برگردد و رنگ آمیزی شود از سمباده استفاده نمود. دستگاه جوش چنان چه قسمتی از بدنه از بین رفته باشد با استفاده از این دستگاه تعمیر می شود. از وسایل بتونه کاری شما بعد از تعویض و ترمیم قطعه آسیب دیده می توانید برای زیرسازی و رنگ آمیزی دوباره استفاده کنید.

ابزار صافکاری حرفه ای بی رنگ

حال که با ابزار صافکاری حرفه ای با رنگ آشنا شده اید، بهتر است با ابزار صافکاری بدون رنگ نیز آشنایی مختصری داشته باشید. معمولا برای ترمیم فرورفتگی و برآمدگی از مشتی و قالب تنه استفاده می شود که البته امروزه آن چنان مورد کاربرد قرار نمی گیرد. میله های صافکاری که اهرم صافکاری گفته می‌شود برای صافکاری کاپوت، سقف، ستون، بدنه، صندوق عقب و درب ها مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین دستگاه تگرگ کش نیز در صافکاری حرفه ای  حرف های زیادی برای گفتن دارد که شما می توانید با به کار گیری چسب و میل، با فشار انواع فرورفتگی های بزرگ را برطرف کنید. دستگاه هایی مانند دستگاه بدون رنگ مغناطیسی و هاتباکس نیز مورد استفاده قرار می گیرند،  که هر کدام به شکل خاصی کاربرد خود را نشان می‌ دهند. اما دستگاه‌ های هاتباکس جزء دستگاه ها و البته گران ترین ها به حساب می آید.  

ابزار صافکاری بی رنگ

صافکاری حرفه ای با میله های پی دی آر 

صافکاری حرفه ای با میله های Pdr امروزه باعث شده است تا به راحتی آسیب مورد نظری که به فرورفتگی منجر شده است را به توان به راحتی تعمیر نمود. بدین ترتیب شما قادر هستید بدون اینکه با افت قیمت خودرو مواجه شوید بهترین صافکاری را تجربه کنید. امروزه اکثر صافکاران میله های پی دی آر را به عنوان ابزار فوق العاده کاربردی می شناسند که وابسته به جنس خود قیمت متفاوتی را ارائه می‌دهند. در صافکاری بی رنگ این میله ها به شدت مورد استفاده قرار می گیرند. آن دسته از میله های پی دی آری که جنس قابل قبولی ندارند، قیمت پایین تری را نیز به خود اختصاص می‌دهند.  صددرصد جنس های مرغوب و کیفیت بالا نیز قیمت بیشتری دارند و به همین دلیل است که شما باید یک مرکز معتبر و صافکاری حرفه ای قابل‌قبول را برای دریافت خدمات این چنینی در نظر بگیرید.  

 

قیمت صافکاری حرفه ای

برای انجام صافکاری حرفه ای شما باید قیمت منطقی و معقوانه ای  را در نظر بگیرید؛ چرا که متاسفانه برخی از صافکار ها با قیمت های بسیار بالا شدیدا مشتری را از انتخابی که دارد، پشیمان می کنند و به همین خاطر شما باید قبل از انجام تعمیرات بدنه به دست صافکار در مورد قیمت کاملا مطمئن شوید. امروزه می توانید با مراجعه به یک وب سایت اینترنتی در مورد برآورد هزینه و قیمت خدمات صافکاری حرفه ای اطلاعات لازم را از کارشناس دریافت نمایید. به هر حال خدمات اینترنتی برای جلب رضایت شما می تواند قیمت پایین تری را مشخص کند. تنها شما باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت منصفانه و کیفیت بالا می تواند صددرصد به نفع شما باشد. هزینه مناسب با هزینه بالا و غیر منطقی کاملا متفاوت است و به همین دلیل شما باید با قیمت ها تا حدودی آشنایی داشته باشید.

جنس میله pdr

میله های پی دی آر که شما می توانید جنس آن ها را از فولاد در نظر بگیرید، امروزه در کشورهای گوناگون به تولید می رسند و صددرصد اگر آلیاژ قابل قبولی را به خود اختصاص دهد شما می توانید یک جنس میله سخت تر و البته سبک را مشاهده کنید. جنس میله pdr و تولید در چه کشوری از جمله مواردی است که شما قبل از خرید باید با آن توجه داشته باشید. اختصار کلمه pdr به این معنی است که شما می توانید بدون استفاده از رنگ به تعمیر بدنه خودرو بپردازید. همان گونه که می‌دانید رنگ می تواند باعث افت قیمت خودرو شود و به همین خاطر صافکاری با میله های pdr  بدون رنگ می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد که صافکاران ماهر می ‌توانند از این میله برای صافکاری با دسته های دایره ای و T  را هر کدام مورد کاربرد و استفاده قرار دهند.

صافکاری رضایی

صافکاری رضایی با ارائه خدمات برتر صافکاری با استفاده از مجهزترین ابزار صافکاری آلمانی برای تعمیر انواع ماشین آسیب دیده ایرانی و خارجی در جهت رفاه حال شهروندان عزیز تهرانی قدم برداشته است. مجموعه صافکاری رضایی با بهره گیری از تیمی حرفه ای و مجرب در زمینه انواع خدات صافکاری مانند سپرسازی، انواع صافکاری بی رنگ، صافکاری تگرگ خوردگی، نقاشی و پولیش، کارشناسی رنگ بدنه خودرو، شاسی کشی و ... آماده ارائه انواع خدمات  به همشهریان تهرانی می‌باشد. 

صافکاری حرفه ای که موضوع اصلی این مقاله بود را شما می توانید در تهران حتی در محل انتظار داشته باشید و این نکته را نیز از یاد نبرید که صافکاری از جمله خدماتی است که اگر با تجهیزات استاندارد و مناسب و مهم تر از همه تبحر بالا انجام نشود احتمال این که خسارت بیشتری را متحمل شوید بسیار زیاد است.  پس سعی کنید از مراکز نا شناخته این خدمات مهم را دریافت نکنید.

صافکار حرفه ای در تهران

صافکار حرفه‌ای را شما در تهران می توانید به راحتی با جستجو در یک وب سایت معتبر بیابید. تنها باید بدانید چه سایتی و چگونه چه خدماتی را ارائه می دهد. سایت‌ های معتبر در این زمینه به شما کمک می کنند که بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را مشاهده کنید؛ چرا که بسیاری از صافکاران حرفه ای و با تجربه امروزه برای رفاه حال همشهریان خود خدمات آنلاین را نیز به خوبی در حوزه کاری خود قرار داده اند. شما می‌توانید حتی از صافکاری حرفه ای در محل استفاده کنید. تنها باید سعی کنید یک سایت معتبر را شناخته و به نحو احسن از آن استفاده کنید.   صافکاران حرفه ای ابزآلات کامل را در اختیار دارند تا بتوانند با استاندارد قابل قبولی بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. سابقه و تبحر افراد می تواند نتیجه کار را برای شما به مراتب بسیار قابل قبول تر نماید. 

صافکار حرفه ای در تهران