نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

پوشش نانو سرامیک که با عنوان گلاس کوتینگ هم در بازار ایران شناخته می‌شود، یک پوشش محافظتی بسیار محکم و بادوام برای بدنه اتومبیل در برابر مواد خارجی مانند آب و گرد و غبار است. این پوشش با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی بدنه خودرو مانع از کدر شدن، لکه شدن و آسیب بدنه خودرو در برابر برخورد ذرات ریز معلق در هوا می‌شود.

پوشش نانو سرامیک

در سالهای اخیر با روی کار آمدن اتومبیل‌های مدل بالای کمپانی‌های بزرگ و ورود اینگونه اتومبیل‌های به بازار جهانی لزوم حفاظت از رنگ بدنه خودرو توسط صاحبان خودرو بیشتر حس شده است. رشد بالای درصد تصادفات و آسیب‌های ناشی از برخورد اتومبیل‌ها لزوم ساخت مواد و فناوری‌هایی برای ترمیم رنگ و آسیب‌های بدنه خودرو را افزایش داده است. متخصصین فناوری‌های مربوط به خودرو به این نتیجه رسیدند که در زمینه رنگ بدنه خودرو و حفاظت از این بدنه پیشگیری بهتر از درمان می‌باشد به همین علت با استفاده از فناوری جدید نانو، اقدام به ساخت موادی برای  بالا بردن مقاومت بدنه خودرو و ایجاد لایه‌های محافظتی بر روی این بدنه نمودند. در همین راستا شاهد ظهور شوینده‌ها و مواد محافظتی جدید برای سطح بدنه خودرو‌ها هستیم.

فناوری نانو چیست؟


فناوری نانو با عنوان موج چهارم انقلاب صنعتی در جهان شناخته می‌شود که با ایجاد تغییراتی در آرایش اتم‌ها و ساختار مولکولی مواد آنها را به سمت بهینه تر شدن ارتقا می‌دهد. این فناوری با ایجاد توانایی‌های جدید در مواد سبب بازدهی بیشتر آنها در زندگی روزمره می‌گردد. برای مثال اسپری نانو محافظتی فلزات با ایجاد تغییراتی در ساختار مولکولی آنها منجر به کاهش جذب مواد خارجی به بدنه فلزات می‌گردد.


پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو


پوشش نانو سرامیک که با عنوان گلاس کوتینگ هم در بازار ایران شناخته می‌شود، یک پوشش محافظتی بسیار محکم و بادوام برای بدنه اتومبیل در برابر مواد خارجی مانند آب و گرد و غبار است. این پوشش با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی بدنه خودرو مانع از کدر شدن، لکه شدن و آسیب بدنه خودرو در برابر برخورد ذرات ریز معلق در هوا می‌شود. پوشش نانو سرامیک (glass coating) همانطور که از نام انگلیسی آن بر می‌آید یک پوشش شیشه ای بر روی بدنه خودرو است که تغییری در رنگ بدنه خودرو ایجاد نمی‌کند و تنها با ایجاد یک لایه شفاف شیشه ای از بدنه خودرو در برابر نشستن مواد خارجی بر روی آن جلوگیری می‌نماید. 

لزوم استفاده از پوشش نانو سرامیک


رنگ بدنه خودرو به سادگی دچار آسیب می‌گردد این بدنه به مرور در مقابل نور خورشید و ذرات شیمیایی موجود در هوا دچار آفتاب سوختگی، پوسیدگی یا خوردگی و کدر شدگی رنگ بدنه خودرو می‌گردد. این نوع آسیب‌ها به خصوص در کلان شهرهایی مانند تهران که درصد آلودگی هوای آن بالاتر از حد مجاز است روند سریعتری دارد. پوشش نانو سرامیک با استفاده از فناوری نانو موفق به ایجاد تغییراتی در فرمول مولکولی مواد پوشش دهنده گردیده است که این تغییر مولکولی مانع از جذب مواد خارجی مانند آب، نور خورشید، ذرات معلق و مواد شیمیایی موجود در هوا به بدنه خودرو می‌گردد. این پوشش بسیار مناسب اتومبیل‌های تیره رنگ می‌باشد. زیرا اینگونه اتومبیل‌ها به آسانی در برابر نور خورشید دچار آفتاب سوختگی رنگ می‌شوند. پوشش نانو سرامیک با توانایی بالا می‌تواند از ایجاد خط و خش‌های سطحی بر روی بدنه خودرو شما جلوگیری نماید.


پوشش نانو سرامیک شیشه خودرو


پوشش نانو سرامیک شیشه خودرو با ایجاد لایه محافظتی در شیشه اتومبیل به خصوص شیشه جلو، مانع از نشستن گرد و غبار و لکه‌های ناشی از آب باران می‌گردد. این نوع پوشش برای اتومبیل‌هایی که در باران تردد دارند بسیار مناسب است. صاحبان خودرو با استفاده از اینگونه پوشش‌ها آسیب‌های ناشی از کدر شدن شیشه اتومبیل را می‌توانند تا حد زیادی کاهش دهند.
بهتر است قبل از استفاده از پوشش نانو سرامیک با یک صافکار حرفه ای یا کسانی که در این رابطه تجربه کافی دارند مشورت نمایید.  


خدمات نانو سرامیک صافکاری رضایی


مجموعه صافکاری رضایی با استفاده از متخصصین جوان و با تجربه در امر کارشناسی رنگ بدنه خودرو، انجام انواع صافکاری، نقاشی اتومبیل، پولیش کاری، خدمات پوششش نانو سرامیک و ... همواره آماده ارائه راهنمایی و خدمات خود به همشهریان تهرانی می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره .... تماس حاصل فرمایید.