نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

پولیش کاری بدنه خودرو یکی از کارهای ضروری برای حفظ رنگ، درخشندگی و جلای خودروهاست. با استفاده از پولیش کاری شما می‌توانید سالهای سال ماشین خود را مانند روز اولش تمیز، درخشان و براق نگه دارید. علاوه بر آن از پولیش برای رفع خراش‌ها و خردگی‌های جزیی رنگ نیز استفاده می‌کنند.

پولیش کاری اتومبیل

ظاهر خودرو، تمیزی و براق بودن رنگ آن همواره برای صاحبان آن دغدغه بوده است. استفاده از پولیش کاری برای حفظ ظاهر ماشین بسیار اهمیت دارد. رنگ ماشین به مرور زمان درخشندگی خود را از دست داده و به سوی کدر و مات شدن پیش می‌رود، این اتفاق به خصوص در رنگ‌های متالیک اتومبیل بسیار شایع است. پولیش کاری بدنه خودرو یکی از کارهای ضروری برای حفظ رنگ، درخشندگی و جلای خودروهاست. با استفاده از پولیش کاری شما می‌توانید سالهای سال ماشین خود را مانند روز اولش تمیز، درخشان و براق نگه دارید. علاوه بر آن از پولیش برای رفع خراش‌ها و خردگی‌های جزیی رنگ نیز استفاده می‌کنند.


اما پولیش چیست و چه فرآیندی را بر روی بدنه ایجاد می‌کند که منجر به جلابخشی و ترمیم خراش‌های جزیی می‌شود؟ 


پولیش در واقع ماده ای است که با برداشتن لایه نازکی از رنگ خودرو باعث ترمیم خوردگی رنگ و پر کردن خراش‌های جزیی می‌شود. به ساده ترین شکل می‌توان گفت که پولیش مانند یک سمباده با حذف لایه نازکی از رنگ قدیمی، رنگ زیرین آن را نمایان می‌کند که جلوه ای نو و درخشان به اتومبیل شما خواهد بخشید.
از آنجایی که خدمات بدنه اتومبیل روز به روز در حال افزایش است متخصصان همواره به دنبال راه حل‌هایی برای کاهش این هزینه‌ها بوده اند. با پیشرفت تکنولوژی یکی از مهمترین ابزار جهت از بین بردن لکه‌ها و خط و خش‌های به وجود آمده بر روی بدنه اتومبیل استفاده از پولیش کاری بوده است.


پولیش ماشین


یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در صافکاری‌ها پولیش ماشین است. شاید بسیاری تصور کنند پولیش کاری امری آسان و راحت است و هر کسی از عهده ی آن بر خواهد آمد اما باید بدانید که رسیدن به یک نتیجه دلخواه مستلزم استفاده از مهارت و دقت صافکاران حرفه ای در پولیش کاری است. پولیش کاری توسط صافکار ماهر به خصوص برای اتومبیل‌های گران قیمت خارجی بسیار توصیه می‌شود زیرا اتومبیل‌های لوکس دارای رنگدانه‌های خاصی در بدنه خود هستند که نیاز به دقت بیشتری در شناخت پولیش مورد نیاز و استفاده از آن دارد. سهل انگاری و بی دقتی در استفاده از پولیش می‌تواند به رنگ بدنه اتومبیل آسیب جدی برساند.


پولیش ماشین با دستگاه


در پولیش زدن بدنه اتومبیل صافکار می‌تواند با استفاده از دستگاه پولیش یا همان دستگاه بافر یک پولیش کاری بی نقص را اجرا کند. دستگاه بافر با استفاده از اسفنجی که در سر آن تعبیه شده است مایع پولیش را کاملا یکدست و یکنواخت بر روی بدنه خودرو پخش می‌کند و علاوه بر اینکه به پولیش کاری سرعت می‌بخشد باعث ایجاد یک لایه کاملا یکدست و تمیز و براق بر روی بدنه خودرو می‌شود. 


پولیش کاری اتومبیل به صورت جزیی و کلی


پولیش کاری در دو نوع جزیی و کلی انجام می‌شود. از آنجایی که پولیش کاری مداوم تمام سطح بدنه اتومبیل عملکرد غلطی است. لازم است برخی مواقع تنها به رفع لکه‌های ایجاد شده بر روی بدنه بپردازید و تنها نقطه مورد نظر را پولیش کاری کنید. در برخی مواقع نیز نیاز است تمام سطح بدنه اتومبیل پولیش کاری شود. برای اینکه بدانید چه اتومبیل‌هایی نیازمند پولیش کاری هستند حتما با یک صافکار باتجربه مشورت نمایید.


هزینه پولیش ماشین


صافکاری رضایی با کادری مجرب و جوان در زمینه ارائه خدمات نقاشی و صافکاری اتومبیل، با مشاورین حرفه ای اتومبیل شما را بررسی کرده ودر صورت نیاز پولیش کاری ماشین‌های لوکس و خارجی را به بهترین شکل ممکن با بهترین قیمت انجام می‌دهند. این مجموعه با برخوداری از دستگاه‌های حرفه ای پولیش کاری خودرو آماده خدمت رسانی به همشریان عزیز تهرانی می‌باشد.