نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

ابزارهای جدید صافکاری شامل موارد بسیاری می‌شود که مهمترین آنها میله‌های PDR، اهرم‌های کششی، دستگاه مکنده، دستگاه مغناطیس و ... هستند.

ابزار جدید صافکاری ماشین

صافکاری خودرو 


با گسترش هرچه بیشتر استفاده انسان از اتومبیل به همان نسبت میزان تصادفات نیز افزایش می‌یابد. بدنه خودرو به عنوان لباس خودرو شناخته می‌شود که آن را در برابر آسیب‌های خارجی، ضربات، تغییرات دما و بارش‌های جوی محافظت می‌نماید. بدنه اتومبیل ها در صورت آسیب دیدن نیازمند متخصصین صافکاری برای تعمیر بدنه خودرو می‌باشد. آسیب‌های وارده به بدنه اتومبیل می‌تواند در نوع خود کوچک یا بزرگ باشد که با استفاده از روش‌های متفاوتی در صافکاری قابلیت ترمیم دارند. ابزار صافکاری یکی از مهمترین فاکتورهای یک صافکاری مناسب و عالی است. امروزه ابزار صافکاری با توجه به رشد صنعت خودرو سازی از تحول زیادی برخودار شده اند.


صافکاری با ابزار جدید


در گذشته صافکاری یکی از حرفه‌های پیچیده و سخت بود زیرا ابزار صافکاری مناسب در اختیار صافکاران نبود و آنها مجبور بودند تنها با تکیه بر مهارت خود با استفاده از ابزار ابتدایی مانند قالب تنه به صافکاری بپردازند. با پیشرفت صنایع خودرو سازی و تولید هرچه بیشتر اتومبیل و ورود آنها به بازار، لزوم پیشرفت و ظهور ابزار صافکاری جدید بیشتر احساس گردید در نتیجه شرکت‌های سازنده ابزار صافکاری، ابزارآلات جدیدی را برای عرصه صافکاری تولید نمودند که علاوه بر بالا بردن دقت و ظرافت کار باعث سرعت بخشیدن به کار صافکاری نیز می‌گردد.


صافکاری با قالب تنه (صافکاری سنتی)


صافکاری سنتی دارای نقاط ضعف بسیاری بوده است و تنها صافکاران بسیار حرفه ای قادر هستند با استفاده از صافکاری سنتی و ابزار آن یک کار بی عیب و نقص را در صافکاری به شما تحویل دهند. صافکاری سنتی با استفاده از ابزار مشتی و قالب تنه در بسیاری از صافکاری‌های قدیمی تهران و شهرستان‌های ایران همچنان ادامه دارد که پاسخگوی ماشین‌های قدیمی می‌باشد و درباره نیاز ماشین‌های لوکس خارجی جوابگو نیستند. 


ابزار جدید صافکاری


صافکار حرفه ای کسی است که بتواند با استفاده از هر نوع ابزار صافکاری، چه سنتی و چه جدید یک کار بی عیب و نقص را به مشتریانش تحویل دهد. ابزارهای جدید صافکاری شامل موارد بسیاری می‌شود که مهمترین آنها میله‌های PDR، اهرم‌های کششی، دستگاه مکنده، دستگاه مغناطیس و ... هستند.

مطلب پیشنهادی: صافکاری pdr


میله‌های PDR


پی دی ار (PDR) مخفف عبارت  Paintless dent repair برگرفته از صافکاری بی رنگ می‌باشد. این ابزار مناسب رفع فرورفتگی‌های بدنه خودرو می‌باشد و به طور کل یکی از ابزار صافکاری بی رنگ محسوب می‌گردد. با استفاده از میله‌های پی دی آر می‌توان به تمامی‌نقاط بدنه اتومبیل دست پیدا کرد.


اهر‌م های کششی


یکی از ابزارهای پر کاربرد در صافکاری جدید و صافکاری بدون رنگ با pdr ، برای رفع تو رفتگی‌های اهرم‌های کششی می‌باشند. این ابزار با استفاده از گیرنده‌های خود به بدنه فرو رفته خودرو متصل می‌گردد و با استفاده از اهرام‌هایی که به این گیرنده‌ها متصل می‌شود می‌توان فشاری به سمت خارج وارد نمود که باعث رفع فرو رفتگی بدنه خودرو می‌گردد.


دستگاه مکنده


دستگاه مکنده یکی از دستگاه‌های مهم در صافکاری جدید می‌باشد که با ایجاد خلا در نقطه فرو رفته باعث ایجاد کشش به سمت خارج می‌گردد در نتیجه قرشدگی بدنه خودرو به آسانی رفع می‌گردد. ممکن است بیرون کشیدیگی بدنه خودرو بیش از حد لازم باشد در این صورت صافکار با استفاده از چکش کاری فرم اولیه بدنه خودرو را به وجود می‌آورد.

صافکاری رضایی


صافکاری رضایی یکی از برترین صافکاری‌های شرق تهران است که با استفاده از پیشرفته ترین ابزار برای صافکاری با دستگاه مکش و دستگاه‌های روز اقدام به صافکاری انواع اتومبیل داخلی و خارجی می‌نماید. مهارت و تجربه مجموعه صافکاری رضایی در کنار استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌های روز دنیا آرامش خاطر و اطمینان را در مشتریان این مجموعه پدید آورده است.