نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

صافکاری رضایی با بهره گیری از تجربه یک تیم حرفه ای و انواع دستگاه حرفه ای مناسب و پیشرفته برای شاسی کشی یکی از برترین تیم‌های ممکن در شرق تهران برای ارائه خدمات شاسی کشی انواع اتومبیل لوکس داخلی و ماشین خارجی است.

بهترین صافکاری و شاسی کشی تهران


افزایش چشمگیر تعداد خودرو‌ها در پایتخت منجر به افزایش تصادفات درون شهری گردیده است. تصادفاتی که چه سهوا و چه عمدا صدمات عمده ای را به خودرو، اسکلت بندی و بدنه آن وارد می‌کند. این صدمات بسته به ابعاد تصادف، خساراتی را برای خودرو به وجود خواهد اورد که از خراش‌ها و سایش‌های جزیی بدنه گرفته تا بهم خوردن شاسی بندی بدنه متغییر خواهد بود. 


 خدمات صافکاری 


آسیب‌های وارده به بدنه خودرو توسط صافکار برطرف خواهد شد. یک صافکار حرفه ای با توجه به نوع صدمه بهترین روش را برای انجام صافکاری در نظر خواهد گرفت. صدمات جزیی بدنه مانند قرشدگی، خط و خش با استفاده از صافکاری بی رنگ و ابزار صافکاری بی رنگ بر طرف می‌گردد. رینگ ریختگی‌های جزیی و خراش‌های عمیق توسط صافکار با استفاده از روش‌های لیسه گیری، بتونه کاری و پولیش کاری رفع می‌گردد. در صورتی که رنگ ریختگی و آسیب وارده به بدنه خودرو در حدی گسترده باشد که نتوان آن را بدون باقی گذراندن اثرات ترمیم کرد صافکار اقدام به نقاشی بخش آسیب دیده می‌کند. برخی مواقع نیز صدمه به قطعات بدنه به گونه ای شدید است که انجام صافکاری روی آن جواب نخواهد داد و صافکار ناگزیر از تعویض قطعات بدنه خودرو خواهد شد. 


شاسی کشی ماشین


اگر ماشین را مانند بدن انسان بدانیم، شاسی بندی نقش اسکلت بندی بدن انسان را دارد که چهارچوب اتومبیل را تشکیل می‌دهد و بقیه اجزای خودرو بر روی آن سوار می‌شود. در برخی از تصادفات شدت ضربه به قدری زیاد است که شاسی بندی یا همان اسکلت بندی خودرو از فرم طبیعی خود خارج شده و از چارچوب مستقیم خود خارج می‌شود. ترمیم شاسی بندی خودرو از ضروری ترین خدمات صافکاری و صافکاری بدون رنگ با pdr است که انجام می‌گیرد. آسیب‌های بدنه، امنیت خودرو را تا حد کمی تهدید می‌نماید اما آسیب‌های شاسی بندی امن بودن اتومبیل را به طور کل زیر سوال می‌برد. اتومبیل‌هایی که شاسی بندی آنها دچار مشکل شده است در صورتی که به روش اصولی شاسی کشی نشوند امنیت سرنشینان خودرو را تهدید می‌کند و ممکن است باعث تصادفات جدید شود. پژوهش‌ها ثابت کرده است که اتومبیلی که شاسی بندی آن دچار مشکل شده باشد با افزایش احتمال سایش تایرها رو به رو است که می‌تواند منجر به سر خوردن اتومبیل و مشکلات دیگری شود.


اتومبیل‌های مختلف شاسی بندی متفاوتی دارند. شاسی بندی اتومبیل‌ها با پیشرفت تکنولوژی در زمینه‌های مختلف استحکام و روش ساخت در حال ارتقا می‌باشد. توجه به این نکته که شاسی بندی خودرو تاثیر مستقیمی‌ بر امنیت اتومبیل دارد، مشخص می‌کند که هرچه شاسی بندی قوی‌تر باشد به همان میزان آسیب وارده در تصادفات به خودرو و سرنشینان آن نیز کمتر خواهد بود. عملکرد خودرو بر نوع شاسی بندی آن تاثیر بسیاری دارد. خودروهای مناسب درون شهری شاسی بندی ضعیف تری نسبت به خودروهایی که برای پیمودن مسافت‌های بین شهری تولید می‌شوند دارند در نتیجه نوع شاسی کشی این اتومبیل‌ها متفاوت است. 


ضرورت مراجعه به صافکاری حرفه ای


خدمات صافکاری pdr بسته به نوع اتومبیل شما فرق خواهد داشت. توجه داشته باشید که اتومبیل‌های لوکس به خصوص اتومبیل‌های گران قیمت خارجی لازم است که توسط افراد حرفه ای و کاربلد ترمیم و تعمیر شوند. این اتومبیل‌ها برای انجام صافکاری و شاسی کشی نیاز به دستگاه‌های روز صافکاری و شاسی کشی دنیا دارند. امروزه تعداد کمی از صافکاری‌ها ی شهر تهران از این نوع دستگاه‌ها و ابزار استفاده می‌نمایند. مهمترین دستگاه‌های شاسی کشی شامل دستگاه شاسی کشی برقی و اتومات ، دستگاه نقطه جوش دیجیتال، جک چهار ستون با جک چرخ آزاد کن و صفحه لغزان می‌باشد.

صافکاری و شاسی کشی رضایی


صافکاری رضایی با بهره گیری از تجربه یک تیم حرفه ای و انواع دستگاه حرفه ای مناسب و پیشرفته برای شاسی کشی یکی از برترین تیم‌های ممکن در شرق تهران برای ارائه خدمات شاسی کشی انواع اتومبیل لوکس داخلی و ماشین خارجی است. این مجموعه نمونه‌های موفقی در رابطه با شاسی کشی انواع خودرو از جمله شاسی کشی هیوندا و شاسی کشی بی ام و در کارنامه خود دارد.  علاوه بر آن انواع خدمات صافکاری شامل صافکاری با دستگاه مکش، صافکاری بی رنگ، شاسی کشی، تعمیر سپر، تعمیر رکاب و ... را شامل می‌شود. برای دریافت راهنمایی و مشاوره کافی است با مجموعه صافکاری رضایی تماس حاصل فرمایید.