نشانی: بزرگراه بابایی شرق، هنگام جنوب، نبش میدان هنگام، خیابان یا مهدی (عج)، مجتمع خدمات خودرویی شبنم، اتو رنگ رضایی

تلفن تماس: 09123708426

آدرس صافکاری رضایی

قطعات بدنه خودرو در صورتی که آسیب جدی دیده باشند می‌توانند تعویض گردند این قطعات شامل: کاپوت، درب‌های خودرو، صندوق، کاب خودرو، سپر‌های خودرو و لولاهای اتصال که تعویض هریک از آنها از اهمیت متفاوتی در قیمت خودرو برخودار است. این قطعات با وجودی که در سواری اتومبیل تاثیری نمی‌گذارند اما با توجه به کیفیت رنگ آنها طبقه بندی می‌گردند.

تعویض قطعات بدنه ماشین در صافکاری

در سالهای اخیر با توجه به رشد قیمت اتومبیل به خصوص اتومبیل‌های لوکس خارجی، افراد بسیاری را علاقمند به خرید اتومبیل‌های دسته دوم یا اصطلاحا کارکرده نموده است. با توجه به روند رو به رشد خرید اتومبیل‌های کار کرده لزوم انجام  در اتومبیل‌ها آسیب دیده برای جلوگیری از کاهش و افت قیمت اینگونه اتومبیل‌ها یک امری ضروری شده است. گاهی آسیب‌های وارده به بدنه خودرو و قطعات آن به قدری شدید است که صافکار ناگزیر از تعویض آن قطعه در بدنه خودرو به جای صافکاری بدنه خودرو می‌گردد.


تعویض قطعات بدنه خودرو


در جریان تصادفات آسیب‌های وارده به بدنه خودرو ممکن است با استفاده از صافکاری بدون رنگ با pdr و صافکاری و نقاشی حل گردد. برخلاف ایران تعویض قطعه بدنه آسیب دیده در کشورهای اروپایی و آمریکایی یک امر بدیهی است. زیرا قطعات آسیب دیده مانند روز اولشان توانایی ایستادگی در برابر ضربات جدید را نخواهند داشت در نتیجه برای داشتن یک اتومبیل ایمن تر بهترین کار تعویض قطعه مورد نظر است. از آنجایی که شرکت‌های سازنده قطعات بدنه خودرو به طور کل خود شرکت‌های سازنده خودرو یا وابسته به آنها یا شرکت‌هایی هستند که از استانداردهای بالایی برای تولید قطعات بدنه خودرو برخوردارند یک خارجی ترجیح می‌دهد به جای استفاده از یک صافکاری حرفه ای برای پوشاندن آسیب وارده قطعه را تعویض نماید و با کیفیت ترین جنس ممکنه را برای کاهش آسیب‌های احتمالی آینده استفاده نماید. 
در ایران به دلیل گرایش شدید مردم به خرید اتومبیل‌های کارکرده و تاثیر هر گونه صافکاری با دستگاه مکش و نقاشی و تعویض قطعه در قیمت این خودروهای کارکرده باعث شده است که صاحبان خودرو و صافکاری‌ها به دنبال بهترین روش‌های صافکاری به خصوص صافکاری بی رنگ برای جلوگیری از افت و کاهش قیمت خودرو باشند.


قطعات قابل تعویض در بدنه خودرو


قطعات بدنه خودرو در صورتی که آسیب جدی دیده باشند می‌توانند تعویض گردند این قطعات شامل: کاپوت، درب‌های خودرو، صندوق، کاب خودرو، سپر‌های خودرو و لولاهای اتصال که تعویض هریک از آنها از اهمیت متفاوتی در قیمت خودرو برخودار است. این قطعات با وجودی که در سواری اتومبیل تاثیری نمی‌گذارند اما با توجه به کیفیت رنگ آنها طبقه بندی می‌گردند.


تاثیر تعویض قطعات بر عملکرد خودرو


توجه داشته باشید که قطعات تعویضی بیانگر میزان آسیب دیدگی خودرو می‌باشد. هر چه تعداد قطعات تعویضی بیشتر باشد به همان میزان آسیب وارده به خودرو جدی تر بوده است و به گونه ای که اگر خریدار اتومبیل مورد نظر باشید ممکن است در آینده با مشکلات جدی روبه رو گردید. وضعیت سلامت یک خودرو با تنها یک درب تعویضی به مراتب بسیار بهتر از یک خودرو با چند درب، کاپوت و سپر تعویضی می‌باشد. زیرا اینگونه تعویض‌ها نشانه آسیب به قطعات داخلی اتومبیل و شاسی کشی آن می‌باشد.


کارشناسی بدنه خودرو


اگر به دنبال خرید اتومبیل‌های کارکرده هستید حتما با یک متخصص و کارشناس بدنه خودرو مشورت نمایید و مطمئن شوید که اتومبیل مورد نظرتان آسیب جدی ندیده است. استفاده از یک کارشناس مجرب به شما کمک بسیاری در تعیین قیمت واقعی اتومبیل و انجام یک خرید مطمئن می‌نماید.


کارشناسی بدنه خودرو صافکاری رضایی


صافکاری رضایی به عنوان یکی از با سابقه ترین صافکاری pdr شرق تهران می‌باشد که از تجربه کارشناسان مجربی در امور مختلف صافکاری به خصوص کارشناسی بدنه و رنگ خودرو بهره می‌برد. برای آگاهی از تعرفه‌ها و دریافت مشاوره با این مجموعه تماس بگیرید.